« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹
در نشست شورای پیشگیری از جرم عنوان شد:
دادستان عمومی و انقلاب لنده به متعرضان منابع ملی وطبیعی هشدارداد و افزود: درحفظ اراضی ومنابع مصمم هستیم و به هیچ کس اجازه تعرض نمی‌دهیم.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛دادستان عمومی و انقلاب لنده در  نشست شورای پیشگیری از جرم این شهرستان که ظهر امروز  با حضور امام جمعه موقت ، رئیس دادگستری  ؛بخشدار مرکزی ، فرماندهان سپاه و ناجای شهرستان ؛ شهردار  و رؤسای ادارات جهاد کشاورزی، منابع طبیعی ؛ مسکن و شهرسازی و نماینده آب منطقه ای  و اصحاب رسانه  در محل دادگستری لنده برگزار گردید گردید به متعرضان به منابع ملی وطبیعی هشدارداد و افزود: جنگل، مرتع، و منابع ملی سهم همه مردم است وحفظ و نگهداشت آن وظیفه همه ماست، دراینجا متذکر می‌شویم درحفظ اراضی ومنابع طبیعی وملی پای کار ایستاده ایم وبه هیچ کس اجازه تعرض نمی‌دهیم.

اکبر پرندوار افزود : دستگاه قضایی شهرستان به زودی به پروندهای اراضی واگذار شده وارد و با متجاوزان به عرصه منابع ملی با قاطعیت برخورد و نهایتا  حکم به قلع و قمع آنها خواهد نمود.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه اراضی ملی باید شناسایی و متصرفان منابع طبیعی سریعا برای رفع تصرف اقدام کنند گفت : در این خصوص ادارات منابع طبیعی ؛ جهاد کشاورزی و شهرداری باید پاسخگو باشند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده  با توصیه به مسئولان ادارات جهادکشاورزی و منابع طبیعی گفت: انتظار داریم بدون هیچ گونه مسامحه ای نظارتها را بیشتر کرده و اقدام به شناسایی و معرفی افراد خاطی نمایند .

وی در خصوص حفر چاههای غیر مجاز و دست درازی به حاشیه رودخانه مارون نیز هشدار دادند و تاکید نمود پرونده زمین خواری و تجاوز به منابع ملی خارج از نوبت بررسی و احکام لازم نیز در اسرع وقت صادر خواهد شد.

در ادامه این نشست حاضرین نکته نظرات خود را طرح و خواهان ساماندهی فضای مجازی ؛ برخورد با رسانه های بدون مجوز؛ تیر اندازی در مراسمات ؛ تبلیغات زود هنگام شوراهای شهر و روستا و رعایت حقوق شهروندی توسط مسولان شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: