« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶
سرویس رودکوف ورزشی؛
تیمهای فوتبال منطقه رودکوف روز شنبه دو دیدار دوستانه در زمین چمن کارخانه سیمان بهبهان برگزار كردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مسابقه فوتبال دوجانبه میان ورزشکاران و ورزش دوستان منطقه رودکوف لنده بمناسبت گرامیداشت  زنده یاد سرگرد خدارحم پارسا درزمین چمن کارخانه سیمان بهبهان باحضور جمع کثیری از مردم این خطه برگزار گردید و  درنهایت دو تیم به تساوی سه برسه دست یافتند.

پیش از این دیدار دو تیم از پیشکسوتان  منطقه مذکور  قبل از آغاز بازی دردو وقت ده دقیقه ای  و در فضایی مملو از صمیمیت مقابل  هم قرارگرفتند.

رضا بهرامی از پیشکسوتان فرهنگی منطقه رودکوف که هم اکنون در اهواز سکنی دارد در گفتگو با خبرنگار آوای رودکوف ضمن تبریک سال نو و تشریح این مسابقه  از حضور محاسن سپیدان و بزرگان منطقه رودکوف  و خصوصا از بانیان این گردهمایی  تشکر و قدردانی کرد.

بهرامی افزود این مسابقه به منظور گرامیداشت یاد و خاطره بزرگ مرد ایل طیبی و منطقه رودکوف سرگرد خدارحم پارسا برگزار شد.

«رودکوف »نام منطقه ای در منتهی الیه کوه حاتم یکی از دهها کوه با عظمت و استوار استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان که از  جنوب به شهرستان لنده ؛از شمال به کوه حاتم ؛ از مشرق به شهرستان بهمئی  و از مغرب نیز به شهرستان بهبهان متصل است و از سالهای دور تا کنون پسوند نام خانوادگی بیش از هزاران نفر از  افراد آن دیار می باشد.

مردم منطقه رودکوف که زادگاه آنان شش روستای چلی؛برمل؛ لارب ؛دلیک؛راستکو و علمداری می باشد هم اکنون علاوه بر روستاهای فوق اکثرا در شهرهایی از استان کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان از جمله :لنده ؛بهمئی ؛بهبهان سربندر و اهواز سکنی دارند.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: