« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۰
رییس دادگستری شهرستان لنده هشدار داد:
تأکید بر اجرای قانون، رصد فضای مجازی و اهتمام به برخورد با قانون شکنان از موارد مورد بحث در ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی شهرستان لنده بود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛جلسه گارگروه رصد فضای مجازی و پیشگیری از جرایم انتخاباتی صبح امروز به ریاست ایرج علیبازی و با حضور دادستان عمومی و انقلاب؛نمایندگان فرمانداری ؛سپاه ناحیه لنده ؛فرماندهی انتظامی و رئیس اداره ارشاد اسلامی ؛حفاظت اطلاعات دادگستری و اصحاب رسانه برگزار شد.

در ابتدای این نشست مصوبات جلسه قبل توسط رئیس دادگستری قرائت و مدیران دستگاهای مختلف گزارش عملکرد خود را تشریح نمودند.

رئیس دستگاه قضایی شهرستان لنده در این نشست  با اشاره به تشکیل کارگروه رصد فضای مجازی در زمینه انتخابات از پایش لحظه به لحظه خبر داد و خاطر نشان کرد: رصد فعالیت های مرتبط به انتخابات در فضای مجازی از اولویت‌های این کارگروه است.

ایرج علیبازی با بیان اینکه قانون وظایف ناظر و مجریان را مشخص کرده است، افزود: دادگستری و دستگاه قضایی بر اساس موازین قانونی مراقب اجرای قانون و قانون‌مداری در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف است و هدف ما حذف جرائم و کاهش تخلفات انتخاباتی است.

ایشان ضمن تاکید به افرادی که در فضای مجازی از خطوط قرمز عبور می کنند به آنها هشدار داد، گفت: دادگستری رفتار تمامی افراد را در فضای مجازی رصد کرده و با متخلفان بشدت برخورد و در این زمینه هیچ گونه اغماضی نخواهد داشت.

رئیس کارگروه رصد فضای مجازی شهرستان لنده گفت : هدف ما از این نوع رصد و برخورد ؛ سالم سازی فضای مجازی و ارشاد نامزد‌های انتخاباتی است تا از ایجاد بستر مسموم و جرم زا جلوگیری شود.

رئیس دادگستری شهرستان لنده از مدیران دستگاههای مختلف خواست تا بی طرفی خود را کاملا حفظ کنند و به مسولان سهل انگار هشدار داد که در صورت ناتوانی و ادامه بی تفاوتی در این شهرستان محروم عرصه را به نفع مردم خالی کنند تا مدیران با انگیزه و با صلابت جایگزین انها شوند.

در این جلسه تاکید شد  تا دستگاههای مختلف با سایتهای غیر مجاز و خبرنگاران فاقد صلاحیت ظرف یک هفته اینده اعمال قانون نمایند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: