« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
به مناسبت هفته قوه قضائیه انجام شد:
مسئولان قضایی شهرستان لنده به مناسبت هفته قوه قضاییه با حضور در جمع مردم از نزدیک به مشلات آنان رسیدگی نمودند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لنده  به همراه سایر مسئولین قضایی شهرستان به مناسبت هفته ی قوه قضاییه با استقرار در مسجد حضرت رسول اکرم شهرک شهید رجایی  و با رعایت مسائل بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی، مشکلات حقوقی و قضایی تعدادی از مراجعین شهرستانی را بررسی و دستورات قانونی لازم را جهت رفع مشکلات با حفظ استقلال قضات صادر کردند.


گفتنی است دیدار چهره به چهره مسئولان قضایی شهرستان با مردم  که در قالب میز خدمت  و در راستای سیاست‌های تحولی قوه قضاییه برگزار شد مورد حمایت و تقدیر مردم قرار گرفت.


در انتهای این دیدار جمعی از حاضرین در گفتگو با خبرنگار آوای رودکوف با بیان اینکه اجرای عدالت و افزایش اعتماد عمومی از اصلی ترین ارکان موجودیت قوه قضاییه می باشد افزودند: برپایی میز خدمت و رسیدگی به مشکلات مردم  توسط مسئولین قضایی شهرستان در مسجد حضرت رسول اکرم (ص) کاری شایسته و جهادی در راستای پیشبرد اهداف نظام است و عملکرد مسئولان قضایی شهرستان در این مورد قابل تقدیر است.


فیلم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: