« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶۲نفر از فرزندان مددجویان تحت حمایت این نهاد در سه‌ماهه نخست سال جاری از خدمات نظام‌وظیفه این نهاد بهره‌مند شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح معافیت سربازی یکی از خدمات کمیته امداد به فرزندان پسر خانوارهای تحت حمایت است که با همکاری سازمان نظام‌وظیفه اجرا می‌شود.

 وی بیان کرد: ۶۲ نفر از  فرزندان پسر خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سه‌ماهه نخست سال جاری از خدمات نظام‌وظیفه ازجمله  معافیت سربازی، کاهش تعرفه و انتقال به نزدیک‌ترین پادگان محل سکونت بهره‌مند شدند.

مبشری تصریح کرد:  از این تعداد ۳۳ مورد معافیت، سه نفر کاهش تعرفه و ۲۶ نفر انتقال به نزدیک‌ترین پادگان محل سکونت بوده است.

وی یادآور شد: در سال گذشته ۱۹۰ نفر از فرزندان پسر مددجویان ازجمله ۱۳۹ نفر معافیت،۳۱ مورد کاهش تعرفه و ۲۰ نفر انتقال به نزدیک‌ترین پادگان محل سکونت خود بهره‌مند شده‌اند.

مبشری در خصوص شرایط مشمولان معافیت سربازی مددجویان کمیته امداد گفت: خانوارهای تحت حمایت که به علت فوت سرپرست مرد، ازکارافتادگی سرپرست خانوار (دارای بیش از سه دختر مجرد) و یا با مشکلاتی از قبیل طلاق والدین روبه‌رو هستند، می‌توانند از تسهیلات معافیت سازمان نظام‌وظیفه استفاده کنند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد یکی از مؤلفه‌های توانمندسازی مددجویان تحت حمایت را کمک به معافیت سربازی فرزندان پسر این خانوارها بیان کرد و افزود: معافیت فرزندان مددجو و پس‌ازآن دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی و شروع به کار در حرفه‌ای خاص توان اقتصادی خانواده را بالابرده و موجب توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: