« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛مراسم تحلیف ششمین شورای اسلامی شهر  و روستاهای شهرستان لنده صبح امروز برگزار شد .


رویکرد تخصصی شرط اول انتخاب شهردار

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان و اعضای منتخب در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، فرماندار لنده اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در سطح شهرستان لنده با تلاش هیات های نظارت و اجرائی و حضور موثر شهروندان برگزار شد و از همه عوامل که روزها و ماهها قبل از انتخابات در شرایط کرونایی برای این رویداد مهم زحمت کشیدند، قدردانی می کنم.

 تورج رزمجو  با قدردانی از زحمات همه شورای گذشته در شهر وروستاها گفت: شورای شهر عصاره و چکیده رای اعتماد مردم هستند که این افراد در تعیین سرنوشت مردم تاثیرگذار هستند.

وی افزود:اعتماد مردم به شما شورای های شهر رسالت بزرگی است که بر دوش اعضای شورای شهر وروستاها است که مصداق عینی حق الناس است.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: همه باید در راستای رفع مشکلات در شهرها وروستاها باکمک شورای ها در راستای پیگیری مطالبات مردم گام ها اساسی برداریم.

وی خاطر نشان کرد:به دنبال مصوباتی باشید که با رویکرد قانونی و تاثیرگذار در رفع مشکلات مردم باشد.
رزمجو گفت: باید شهرداری انتخاب کنید که بدون در نظر گرفتن مسائل مختلف فقط در راستای خدمت به مردم با رویکرد تخصص گرایی و تعهد کاری باشد که این مهم باید مد نظر قرارگیرد.

فرماندار شهرستان لنده گفت: بحث انتخاب دهیار در روستاها نیز باید به گونه ای باشد که توجه به برخی مسائل قومی و قبیله ای رعایت شود.

وی گفت: در خصوص مسئله آب روستاها نیز مشکلات اساسی داریم که از روز گذشته به دنبال پیگیری رفع مشکل آب بودیم که به علت سقوط پمپ آب در چاه 140متر متاسفانه امکان بیرون آوردن وجود ندارند و این مهم باعث شد تا یک پمپ جدید بر روی چاه جانمایی شود.

رزمجو گفت: انتظار داریم اعضای شورای جدید در شهر وروستاها بتوانند منشا خدمات ارزشمند در شهر و روستاها باشند تا شاهد پیشرفت و توسعه فضای شهر وروستاها شهرستان لنده باشیم.


توجه به خبرنگاران بستر توسعه را فراهم می‌کند

 حجت الاسلام محمودی اصل امام جمعه شهر لنده نیز در این نشست گفت: علی رغم تلاش دشمنان و شدت بمباران رسانه ای آنها مبنی بر تحریم انتخابات مردم ما در 28 خرداد  هم در انتخابات ریاست جمهوری و هم در انتخابات شوراها حماسه آفریدند .

وی افزود: توصیه اینجانب به اعضای شوراها دعوت به قانون  و در عین حال مردم داری  و تلاش و جدیت شبانه روزی در حیطه وظایف قانونی است.

امام جمعه شهر لنده در ادامه گفت: برجسته ترین وظیفه شورا انتخاب شهردار خوب است و شهرداری از دل جلسات اتخاب شود که در کنار مسائل اقتصادی و عمرانی بتواند مجاری در آمد زای ثابت داشته باشد.

حجت الاسلام محمودی اصل تاکید کرد: شهردا انتخاب شده باید توجه ویژ ه ای به مسائل فرهنگی داشته باشد چراکه برخی اتفاقات ناخوشایند رخ داده ناشی از نبود بسترهای فرهنگی بوده است.امام جمعه شهرستان لنده در پایان ضمن تقدیر از اصحاب رسانه و تشکر از زحمات آنها تاکید کرد که شهردار باید با این قشر  در تعامل و در کل پاسخگو باشد و وظایف خود را به درستی انجام دهد تا مردم از وی رضایت داشته باشند.




خبرنگار: بهروز عادل فر
منبع:آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: