« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹
در آستانه 17 مرداد:
فرمانده انتظامی شهرستان لنده با صدور پیامی فرا رسیدن روز "خبرنگار" را به خبرنگاران و تلاش گران عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛فرمانده انتظامی شهرستان لنده با صدور پیامی فرا رسیدن روز "خبرنگار" را به خبرنگاران و تلاش گران عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت.


در بخشی از پیام سرگرد فرزین جمشیدی آمده است:

بی شک 17 مرداد و  روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبهاست برای پاسداشت کسانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می دارند و با شیره جان خویش جز در مسیر حق و عدالت قلم فرسایی نمی کنند آنان به راستی تجسم امانت ،تعهد ،مسئولیت ،دلسوزی و امنیت جامعه اند و با تحمل سختی های فراوان همچون دیده بانانی امین در عرصه های مختلف بیرق امید را برافراشته نگه می دارند.

اینجانب با گرامیداشت هفدهم مردادماه، سالروز شهادت "محمود صارمی" و روز خبرنگار و با ادای احترام به همه شهیدان و تلاشگران عرصه اطلاع رسانی میهن اسلامی، این روز عزیز را به خبرنگاران و طلایه داران جبهه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت گفته و امید است در چشم انداز پیشرو، با تعامل، همکاری صمیمانه و سازنده با اصحاب رسانه، گام های بلندی در توسعه هر چه بیشتر نظم و امنیت اجتماعی در سطح استان بر داشته شود.

منبع خبر:آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: