« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴
مسئول نهاد آبادانی وپیشرفت شهرستان لنده خبر داد:
مسئول نهاد آبادانی وپیشرفت لنده از برگزاری کلاس آموزش مداحی ویژه کودکان و نوجوانان در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛مسئول نهاد آبادانی وپیشرفت شهرستان لنده، ضمن تسلیت سرور سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) گفت:فرهنگ عاشورا باید به درستی در جامعه اشاعه پیدا کند به همین منظور برای اولین بار در شهرستان لنده اقدام به شناسایی و آموزش مداحان با همکاری کانون مداحان کردیم.


مراد مرادی پور افزود: هدف از برگزاری کلاسهای فرهنگی آموزش مداحی دربین کودکان، جوانان ونوجوانان پسر آشنایی با سیره وروش زندگی اهل بیت است.

وی بیان کرد:ما وظیفه داریم که مهارت‌های مداحی و روضه‌خوانی را به کسانی که استعداد این هنر را دارند آموزش بدهیم تا آنها بتوانند به مکتب امام حسین و اهل بیت علیهم السلام خدمت کنند و جامعه ما رنگ و بوی اهل بیتی بگیرد.

درادامه مسئول کانون مداحان شهرستان لنده با اشاره به جمله تاریخی امام (ره)، محرم وصفراست که اسلام را زنده نگه داشته است گفت: برگزاری کلاس آموزش مداحی آرزوی خیلی از جوانان ما بوده که بتوانند به صورت تخصصی آموزش ببینند و خوشبختانه با حمایت بنیاد علوی این اتفاق در سطح شهرستان لنده با هدف ترویج اشاعه فرهنگ عاشورایی برگزار خواهدشد.

کیوان رفیعی افزود:وی افزود:دوره آموزشی مداحی و مناجات‌خوانی ویژه پسران در گروه سنی خردسالان و نوجوانان وجوانان از سوی کانون مداحان با همکاری وحمایت بنیاد علوی به صورت رایگان آموزش داده خواهدشد.

وی بیان کرد:اصول و فنون مداحی، آداب مجلس داری و فن بیان، مدیحه سرایی، وروضه خوانی از مهم ترین اصول برگزاری این دوره است.

 رفیعی در پایان از حمایت بنیاد علوی در زمینه آموزش مداحان تقدیر وتشکر کرد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: