« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
معاون اول رئیس جمهور:
معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت سیزدهم به دنبال تامین منافع تولیدکنندگان، رفع نیازهای مصرفی عام و مورد نیاز مردم در بخش شیر و لبنیات است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از تسنیم، جلسه کارگروه تنظیم بازار و کالاهای اساسی صبح امروز (جمعه)، به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور و به دستور آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور برگزار شد.

در این جلسه که به منظور بررسی اقدامات لازم و فوری برای کنترل بازار شیر و لبنیات برگزار شد، محمد مخبر اظهار داشت: در جامعه نسبت به افزایش قیمت شیر و محصولات لبنی، نگرانی‌هائی وجود دارد.

معاون اول رئیس جمهور بیان کرد: دولت سیزدهم به دنبال تامین منافع تولیدکنندگان، رفع نیازهای مصرفی عام و مورد نیاز مردم در بخش شیر و لبنیات است.

وی متذکر شد: قرار گرفتن امور به دست متولیان اصلی همچون اتحادیه‌ها و تولیدکنندگان به رفع بخش بزرگی از مشکلات کشور منجر می‌شود.

وی با بیان در تشریح نقش موثر شیر و لبنیات در تامین سلامتی مردم اذعان داشت: هر صنفی که در قیمت‌گذاری و نظارت بر تولید کالاهائی همچون شیر و لبنیات، سهم عمده‌ای دارد می‌بایست دارای اختیارات کافی باشد.

معاون اول رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنان خود بر تامین خوراک و نهاده‌های دامی به‌عنوان نگرانی‌ها و دغدغه‌های دامداران و تولیدکنندگان شیر یاد کرد و اضافه کرد: از جمله سیاست‌های دولت برای تنظیم بازار شیر و لبنیات، ارائه تسهیلات به دامداران و تولیدکنندگان صنایع لبنی است.
مخبر ارائه تسهیلات به دامداران و تولیدکنندگان صنایع لبنی و شیر را دارای نقشی اثرگذار در تولید شیر ارزان با بیشترین سوددهی برشمرد و دستور داد: جلسات فوری در هفته آتی به منظور بررسی راهکارهای کوتاه‌مدت و سریع جلوگیری از افزایش قیمت شیر و لبنیات برگزار شود.

معاون اول رئیس جمهور تشریح کرد: عوامل اصلی افزایش ناگهانی قیمت شیر در روزهای گذشته پیگیری و بررسی شود.

گفتنی است؛ در این جلسه، وزاری جهاد کشاورزی و صمت، گزارشی از عوامل اصلی گرانی لبنیات در کشور و همچنین اقدامات و تمهیدات لازم در روزهای گذشته به منظور ثبات و کنترل قیمت بازار شیر و لبنیات ارائه کردند.

مدینه صابری/خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: