« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
آوای رودکوف؛
وزیر کشور که به منظور تودیع و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد وارد یاسوج شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رود کوف از یاسوج ؛دکتر احمد وحیدی وزیر کشور جهت شرکت در آئین تکریم استاندار سابق و معارفه استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد از طریق فرودگاه بین المللی یاسوج وارد کهگیلویه و بویراحمد شد.


حضور وزیر کشور در گلزار شهدای یاسوج

وزیر کشور که در فرودگاه یاسوج مورد استقبال فرمانده سپاه فتح استان، نماینده ولی فقیه ، شورای تأمین و شورای اداری استان و مسئولان ارشد استانی و شهرستانی ، قرار گرفت پس از پایان مراسم استقبال و گفتگو با خبرنگاران با حضور در گلزار شهدای یاسوج، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم با آرمان های شهدای والامقام تجدید میثاق نمود.


دنبال برقرار کردن ارتباط با مردم هستیم

سردار وحیدی گریزی به انتخاب استانداران در دولت سیزدهم زد و گفت: دنبال برقرار کردن ارتباط با مردم هستیم تا بتوانیم مشکلات مردم را بیشتر احساس نماییم.

وی ، با اشاره به لزوم استفاده از جوانان در انتخاب پست های مدیریتی ؛ مردمی ، انقلابی ، کارآمدی  و  داشتن قدرت حل مسائل مردم و مدیریت معارضات محلی را از مهم‌ترین ملاکهای  انتخاب استانداران و مدیران در دولت سیزدهم عنوان کرد.


تقدیر از تلاش دکتر کلانتری استاندار پیشین

وزیر کشور  پس از حضور در محل گلزار شهدای یاسوج به دیدار آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد رفت.

احمد وحیدی در این دیدار اظهار امیدواری کرد تا  استاندار منتخب  کهگیلویه و بویراحمد که از فرزندان بومی و انقلابی استان می باشد بتواند با پشتکار و تعامل و همکاری با مسئولان در خدمت به مردم تلاش و به توسعه استان نیز کمک کند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار از تلاش های دکتر کلانتری استاندار پیشین استان قدر دانی کرد و به دکتر احمد زاده تبریک گفت.


آغاز مراسم تکریم و معارفه استاندار

مراسم تکریم و معارفه استاندارکهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر کشور، نماینده ولی فقیه در استان ، ائمه جمعه ، شورای اداری استان ، شورای تأمین ؛ نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از چهره‌های سیاسی  استان بر گزار شد.


خداحافظی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

دراین آیین تکریم و معارفه استاندارکهگیلویه و بویراحمد ؛جمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار که به مدت دو سال این سمت را برعهده داشت از مردم و مسئولان خداحافظی کرد.

جمالی گفت: در شرف بازنشستگی هستم و تا چند روز آینده بیشتر در خدمت مردم این استان نخواهم بود و حلالیت می طلبم.


همه باید از استاندار جدید حمایت کنیم!

حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از تلاش‌های آقای کلانتری استاندار سابق، تشکر کرد و اظهار داشت: آقای کلانتری انسان مومن و دیندار بود و تلاش زیادی در مقابله با کرونا و زلزله سی سخت داشت، برای آقای احمدزاده استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد نیز آرزوی موفقیت داریم. همه باید از او حمایت کنیم؛  قطعاً ایشان هم شناخت خوبی از استان دارد، استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های خوبی دارد و باید این ظرفیت‌ها به نفع مردم شکوفا شود.

ایشان در ادامه با آرزوی موفقیت برای استاندار کهگیلویه و بویراحمد، افزود: زیرساخت‌های خوبی در این استان فراهم شده است. اما تا نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.


توصیه به استاندار جدید و مطالبه گری از وزیر کشور

مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و  دنا نیز طی سخنانی  احمد وحیدی را سردار پرافتخار جنگ نرم و سخت معرفی کرد و به همه خیر مقدم گفت.

مهدی روشنفکر گفت: به نمایندگی از احاد مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، از آقای رئیسی ، رئیس جمهور دولت سیزدهم تشکر می‌کنم، وی توانمندی‌های استان کهگیلویه و بویراحمد را به خوبی درک کردند و یکی از فرزندان استان را به کار گرفتند.

روشنفکر گفت: از آقای کلانتری نیز تشکر می‌کنم که به جد پای کار بودند، هم در رفتار و اخلاق و مدیریت اسلامی و خوبی در اذهان مردم به یادگار گذاشتند.

مهدی روشنفکر در ادامه توصیه هایی به استاندار جدید داشتند و از ایشان خواستند تا در برنامه‌هایشان؛ شایسته سالاری و شایسته گزینی، توجه ظرفیت جوانان و بانوان؛ ایجاد مشاغل پایدار با توجه به ظرفیت‌های استان،کاهش آسیب‌های اجتماعی و حل مشکلات حاشیه نشینی شهرهای استان مدنظر داشته باشد.

وی همچنین مطالبات خود را از وزیر کشور به شرح زیر بیان نمود:

*استان کهگیلویه و بویراحمد در دامنه زاگرس قرار گرفته و بکرترین طبیعت را داریم؛ بهترین جنگل‌ها را دارد، اما طی این چند سال صدها هکتار از این جنگل‌ها در آتش سوخت. ما نیاز داریم به چندین بالگرد، که از حضرتعالی می‌خواهیم در این خصوص دستور ویژه‌ای داشته باشید.

*شهر زلزله سی‌سخت، شرایط را با توجه به فرارسیدن فصل سرما برای مردم این شهر سخت کرده است. تسهیلات جوابگو نیست. هم درخواست افزایش و هم در خواست اهمال تسهیلات بانکی را داریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: