« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۶
رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان لنده :
ویژه برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس به همت اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان لنده برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛اسماعیل زارعی رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان لنده در ابتدای این برنامه با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت امنیت و آرامش کنونی جامعه ما مرهون مجاهدت ها و جانفشانی های دلاورمردان و شیرزنانی می‌باشد که جانانه دل در گرو پاسداری از حریم مرزهای ایران اسلامی نمودند.تاریخ به خوبی گواهی خواهد داد که با وجود تمامی تحریم ها و کمبودهای تجهیزاتی و نظامی،برگ برنده شهداء، رزمندگان ، ایثارگران ،جانبازان و آزادگان ما مجهز بودن به سلاح ایمان و تقوای الهی بود.


وی دفاع همه جانبه در همه مراحل مختلف جنگ تحمیلی را نشان از روح آزادگی دانست که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جامعه ساری و جاری گشته بود.


زارعی افزود: وجود شهیدان والامقام وخانواده های معظم شهدا،ایثارگران،جانبازان،آزادگان و رزمندگان در این شهرستان مایه مباهات و افتخار است.


به گزارش آوای رودکوف ؛در این ویژه برنامه ،هنرمندان رشته های مختلف و شاعران و ادیبان به خلق و ارائه آثار خود پرداختند وبرجستگی ها و رشادت های رزمندگان دفاع مقدس با بیان هنر و ادبیات منتقل گردید.


حضور خانواده های محترم شهدا و ایثارگران و رزمندگان در این محفل نورانی و ببان دلنوشته های تعدادی از فرزندان شهدا فضای خاصی در محل برگزاری برنامه حاکم نمود.


ترسیم تصاویر مربوط به دفاع مقدس در قالب تجسمی و شعر و خاطره و تاریخ نگاری دفاع مقدس و .... گوشه ای از برنامه‌های اجرایی بوده است.


در این برنامه از خالقان آثار و مجریان برنامه تقدیر شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: