« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
آوای رودکوف:
هم زمان با هفته بسیج دانش آموزی از تمثال «شهید محمد رسول رضایی» به عنوان شهید شاخص دانش آموزی کشور در شهرستان لنده رونمایی شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری  آوای رودکوف از لنده ؛ در مراسمی به مناسبت هفته بسیج دانش آموزای و با حضور جمعی از مسولان شهرستانی از تمثال شهید شاخص دانش آموزی کشور "شهید محمد رسول رضایی" در دبیرستان شبانه روزی الزهرا (س) رونمایی شد.

در این مراسم حجت الاسلام سید محمود الهی نیا طی سخنانی در جمع دانش آموزان گفت:بسیج یک شجره طیبه ای است که به برکت وجود مقدس امام خمینی ره شکل گرفت و دارای برکات ارزشمندی است.وی افزود:بسیج دانش آموزی یک نهاد ارزشی و تربیتی است و قطع یقین راه بسیج صراط مستقیم است.

حجت الاسلام الهی نیا در ادامه گفت:راه و هدف و منش بسیج مکتب سیدالشهدا است و فلسفه بسیج لبیک به ولی زمان خود است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنده تاکید کرد: روحیه بسیجی روحیه انقلابی و جهادی است و هر جا بسیج حضور داشت پیروز بودیم.الهی نیا تصریح کرد:دشمنان قسم خورده نظام در دفاع مقدس در برابر تفکر بسیجی شکست خوردند اما امروز با تهاجم فرهنگی سعی دارند عقاید بسیج را زیر سوال ببرند‌.

حجت الاسلام الهی نیا خاطرنشان کرد:وصیت شهدا رعایت عفاف و حجاب است و راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن سبک زندگی اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لنده در پایان گفت:گرچه به برکت خون پاک شهدا در زمینه نظامی و ساخت تجهیزات به یک ابرقدرت تبدیل شده ایم اما در زمینه اقتصادی مشکل داریم و امیدواریم با تلاش دولتمردان و با روحیه جهادی و انقلابی آرامش در کشور پیاده شود.


عکس و گزارش از بهروز عادل فر خبرنگار آوای رودکوف


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: