« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴
یاسوج؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان ماه در پیامی این روز را به دانش آموزان و دانشجویان استان تبریک گفت.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان ماه در پیامی این روز را به دانش آموزان و دانشجویان استان تبریک گفت.


متن پیام  سید علی احمد زاده  به شرح زیر است؛

 بسم الله الرحمن الرحیم

سیزدهم آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز تجلی اراده ملت ایران در مقاطع گوناگون و روز اندیشه و تفکر در چرایی و هدف اتفاقات سه گانه این روز بیادماندنی ست.

۱۳ آبان ماه ۱۳۴۳، ۱۳ آبان ماه ۱۳۵۷ و ۱۳ آبان ماه ۱۳۵۸ سه روز تاریخ ساز و سه مقطع حیاتی برای ملت پرافتخار ایران بزرگ و اسلامی است.


دستگیری و تبعید امام خمینی (ره) در سال ۴۳، شهادت دانش آموزان انقلابی در تهران در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ هر کدام فصلی بلند و مقطعی پر ارزش در پیروزی انقلاب اسلامی بوده و در خاطره ها ماندگار شد.

امروز و پس از سال های متمادی در اعتلای نظام اسلامی و به ثمر نشستن مجاهدات خستگی ناپذیر مجاهدان فی سبیل الله، بحمدلله پرچم پرافتخار ایران عزیز و قوی بر بام دنیا با سربلندی در اهتزاز است.

یوم الله ۱۳ آبان را گرامی داشته با یاد امام عزیز راحل و با تاسی از فرمایشات و اندیشه های مقام معظم رهبری در مسیر اعتلای نظام اسلامی و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب با وحدت و یکدلی گام برخواهیم داشت.

سید علی احمد زاده
استاندار کهگیلویه و بویراحمد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: