« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۷
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد  به مناسبت سالگرد ارتحال مرحوم آیت الله ملک حسینی (ره) پیام تسلیتی صادر نمود.

متن پیام سید علی احمد زاده به شرح زیر است:

باسمه تعالی

"إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْءٌ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ"

۱۲ آبان ماه هر سال یادآور خاطره تلخ وداع با مجاهد فی سبیل الله، عالم ربانی مرحوم آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی (ره) نماینده فقید مردمی و خوشنام ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری است.

مبارز نستوه و خادم خستگی ناپذیر و صادق مردم که همواره با حضور بی ریا در میان اقشار گوناگون، سفر به نقاط سخت گذر و دفاع غیرتمندانه از حقوق مردم استان، نام نیک خود را بر جای گذاشته و با دلی آرام مهمان عرش الهی شده است.

خدمات ارزنده و گوناگون حضرت آیت الله ملک حسینی(ره) در علم و فقاهت، تبلیغ و تبیین دین مبین اسلام، دفاع تمام قد از فرهنگ ناب علوی (ع) و محمدی (ص)، مبارزه علیه طاغوت و حضور در جبهه های حق علیه باطل برای تقویت روحیه رزمندگان اسلام، فراموش ناشدنی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایشان و آرزوی علو درجات برای روح مطهر حضرتشان، برای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، بویژه بیت شریف آن عزیز سفر کرده و خصوصا یادگار ارزشمند ایشان حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی آرزوی سلامت و سعادت می کنم.

سید علی احمد زاده

استاندار کهگیلویه و بویراحمد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: