« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷
آوای رودکوف؛
اجتماع یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار امروز صبح با حضور مردم و مسئولان شهرستانی در دبیرستان شهید ثانی لنده برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده؛اجتماع یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار امروز صبح با حضور مردم و مسئولان شهرستانی در دبیرستان شهید ثانی لنده  برگزار شد.

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در این مراسم گفت:هر روز این انقلاب، یادآور دلاوری ها و حماسه های مردم عزیز و جوانان این مرز و بوم بوده است.

وی افزود:۱۳آبان روز بزرگ در تاریخ ملت ایران است و روز استکبار ستیزی است.

حجت الاسلام محمودی اصل در ادامه گفت:هر کجا ثروت و قدرت بدون ایمان باشد نتيجه آن ظلم و ستمی است که امروزه همه ما به صورت آشکار می بینیم.

امام جمعه شهر لنده تاکید کرد:مردم ما کم مشکل ندارند اما عنصر صبر می تواند انسان را در میدان نگه دارد و امیدواریم ما جزئ ریزش انقلاب و نهضت امام و رهبری نباشیم.

سخنران مراسم ۱۳ شهرستان لنده در پایان گفت:مصادره پهپاد آمریکا،بمباران پایگاه عین الاسد هیمنه پوشالی آمریکا را شکست اما دیروز خداوند وعده های خود را نشان داد و سپاه پاسداران که آبروی نظام‌است سیلی محکمی به گوش آمریکا نواخت که تا مدتها  از یاد آنها نخواهد رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: