« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۳
کهگیلویه و بویراحمد؛
عامل انتشار تصاویر و مطالب غیراخلاقی در فضای مجازی در استان کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شد. رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ایلام از دستگیری عامل انتشارتصاویرغیر اخلاقی در فضای مجازی در این استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج؛ دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با راه اندازی سامانه ارتباط مستقیم شهروندان تمام شهرستانهای استان با دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، موسوم به "سامد ک. ب" برای وصول گزارشات و اطلاعات مردمی از سطح استان اقدام کرده که تا‌کنون اخبار و اطلاعات متعددی از طریق عموم مردم و با استفاده از نرم افزار‌های مطرح به این سامانه واصل شده است.

اخیرا گزارشی به "سامد ک. ب" و پلیس فتا استان ارسال شد که حکایت از فعالیت ناهنجار فرد جوان بومی استان در فضای مجازی داشته که با اختیار اسم مستعار j.j اقدام به راه اندازی پیج اینستاگرامی کرده و با اجرای ویدئو‌های زنده، مخاطبین مختلفی را در صفحه شخصی خود گرد هم آورده و بعضا مطالب سخیف و غیراخلاقی را بیان می‌نماید و همچنین بدون در نظر داشتن وضعیت سنی، جنسیتی و اجتماعی مخاطبین، با دعوت از افراد ناشناس، انتشار تصاویر مستهجن را در صفحه خود تسهیل می‌کند؛ لذا معاونت فضای مجازی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور دستور قضایی مبنی بر دستگیری متهم و توقیف سامانه‌های رایانه‌ای نامبرده اقدام که با تلاش پلیس محترم فتا متهم سریعا دستگیر و بازداشت گردید.

در پایان ضمن تشکر از هوشیاری، احساس مسئولیت، همکاری و مشارکت بسیار خوب مردم فهیم و متدین استان با این مجموعه قضایی و پلیس، جهت برخورد با عاملان اشاعه فساد و فحشاء در جامعه، اذعان داشت: معاونت فضای مجازی دادسرای مرکز استان و مأموران پلیس فتا استان، با استفاده از ظرفیت‌های موجود و رصد شبانه روزی فضای مجازی با جدیت و قاطعیت، با افرادی که با اقدامات غیر اخلاقی و انتشار تصاویر، ویدئو کلیپ و مطالب نامتعارف سعی در اشاعه فساد، جهت ایجاد انحرافات اخلاقی جوانان و نوجوانان و ابتذال خانواده‌ها دارند، برخورد جدی می‌نماید.

شهروندان ارزشمند استان کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند از طریق خط ارتباطی سامد ک. ب با شماره ۰۹۱۷۲۱۰۹۷۷۳ گزارشات و مطالب خود را جهت بررسی ارسال نمایند.
 
سه نکته در خصوص این سامانه:
تمام گزارشات و موارد واصله به این سامانه کاملا محرمانه باقی خواهد ماند.
تمام گزارشات بدوا راستی آزمایی خواهد شد.
هویت فرد ارسال کننده گزارش، کاملا محرمانه و مکتوم باقی می‌ماند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: