« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان خبر داد:
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان کهگیلویه و بویراحمد از قطعی آب آشامیدنی برخی از مناطق شهر یاسوج خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛علی محمد غریبی در گفت و گو با خبرنگاران از قطعی آب در برخی ازمناطق و محلات شهر یاسوج خبر داد.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: قطعی آب مورد نظر از 9 صبح روز پنجشنبه مورخ 20/ 08/ 1400 شروع و تا ساعت 12 ظهر، به مدت 3 سـاعت ادامه دارد.

وی اظهار داشت: با توجه به لزوم انجام پاره ای عملیات تعمیرات پست زمینی برق ایستگاه پمپاژ آب امام سجاد (ع) شهر یاسوج توسط واحدهای فنی و انرژی امور آب و فاضلاب شهرسـتان بویراحمد، لذا آب شرب ساكنين بلوارهای شهید رجایی، ابوذر، ارم، بویراحمد، شهید باهنر، شهید مطهری، شهید چمران، کاشانی، امام خمینی (ره) و تمامی فرعی های منشعب از بلوارهای مذکور و خیابان های هجرت، جمهوری اسلامی، فردوسی، حضرت ولی عصر (عج)، معلم، توحید، شهید منتظری، سردار جنگل شمالی و جنوبی، وحدت، شهید قدوسی،ستارخان، باقرخان، شهادت ها، شاهدها( از فرعی 18 تا 29) و کلیه فرعی های منشعب از خیابان های مورد نظر و مناطق محمودآباد، راهنمایی و ساکنین اطراف میدان امام حسین و ترمینال سابق و بیمارستان های شهدای گمنام، شهید رجایی و امام سجاد (ع) قطع خواهد شد.

وی تصریح کرد؛ ضروریست ساکنین مناطق و محلات ياد شده تدابير لازم را قبل از قطعی نسبت به ذخيره سازي آب شرب مورد نياز و همچنين اقدامات و همکاری های لازم را نسبت به صرفه جوئي در مصرف آب با امور آبفا شهرستان بويراحمـد به عمل آورند.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان گفت: تا ساعاتی پس از اتمام عملیات کاری و وارد مدار گردیدن ایستگاه پمپاژ، افت فشار آب در شبکه های توزیع دور از انتظار نبوده که ضروری است ساکنین مناطق و محلات یادشده از هرگونه دستکاری تاسیسات، اتصالات و شیرآلات شبکه جدا" خودداری نمایند تا در کمترین زمان ممکن، فشار شبکه توزیع آب به روال طبیعی و معمول برگردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: