« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
آوای رودکوف؛
سید علی احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی به مناسبت بیست و نهمین دوره از هفته کتاب، این هفته را به کتابداران و تمامی خدمتگزاران حوزه کتاب و کتابخوانی تبریک گفت.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛سید علی احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی به مناسبت بیست و نهمین دوره از هفته کتاب، این هفته را به کتابداران و تمامی خدمتگزاران حوزه کتاب و کتابخوانی تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:


بسم الله الرحمن الرحیم

قال امام علی (ع):

《الکتب بساتین العلما: کتابها بستانهای دانشمندانند. 》

   هماره کتاب چراغ راه است و یار مهربان تمامی لحظات زندگی؛ خواندن کتاب جان را دگر میکند،روح پروراست و آموزنده؛ فرهنگ مطالعه وکتابخوانی فرهنگی دیرین و پربرکت است که جوامع را فربه و توانمند میکند وانسان را با کاروان پرشتاب پیشرفت وترقی، همراه و پویا نگه میدارد.

بدیهی است نویسندگان،خالقان آثار، آفرینندگان کتب مختلف، فراهم کنندگان زمینه نشر و آماده سازی کتب،و مبلغان و نشردهندگان کتابهای آموزنده و هدایت کننده، همه حق بزرگی به گردن بشریت دارند و قابل احترام و تمجیدند.

درایام سالروز ارتحال نویسنده بزرگ ،خالق تفسیر بزرگ المیزان، علامه طباطبایی (ره)، یاد ایشان و همه نویسندگان عالم اسلام را گرامی داشته، خودم وهمه عزیزان را به مطالعه و خواندن کتاب ونیز توسعه فرهنگ کتابخوانی توصیه می کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: