« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹
یوسف حاجوی:طبق فرمایش پیامبر مکرم اسلام(ص) احترام به مسلمان سالخورده، احترام به خداوند است

 به گزارش آوای دنا،جمعی از پرسنل خانم و دانشجویان دختر دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان امروز به مناسبت هفته زن، با هدف گرامیداشت مقام مادر، از سرای سالمندان آل یاسین بهبهان دیدن کردند.

در این بازدید یک ساعته که همراه با پیاده روی خانم ها از دانشگاه تا خانه سالمندان بود سالمندان با اهدای گل و هدایایی مورد تکریم قرار گرفتند.شایان ذکر است.سالمندان این آسایشگاه از خدمات پزشکی و توان بخشی برخودار بوده و این آسایشگاه در محیطی مفرح تأسیس و در حال حاضر نگهداری بیش از 50 سالمند را بر عهده دارد.

یوسف حاجوی مدیر روابط عمومی دانشگاه هدف از این اقدام را تجلیل و تکریم از سالمندان و برقراری ارتباط و تعامل و احترام هرچه بیشتر با این افراد ذکر کرد و افزود: طبق فرمایش پیامبر اکرم(ص) احترام به مسلمان سالخورده، احترام به خداوند است.وی اظهار داشت: یکی از جلوه‏ های فرهنگ ایثار، احترام به مقام سالمندان و خدمت کردن به آنان بوده و توسعه فرهنگ اخلاقی و ارزش‏گزاری به بزرگان توصیه دین مبین اسلام است.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: