« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۵۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹
با انتشار بیانیه ای صورت گرفت؛
جمعی از جوانان شهرستان لنده با صدور بیانیه ای نماینده حوزه شهرستان های چهارگانه کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی حاج سید محمد موحد را به همایش و نشستی با جوانان جهت پاسخگویی به افکار عمومی دعوت کردند.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛جمعی از جوانان شهرستان لنده با صدور بیانیه ای نماینده حوزه شهرستان های چهارگانه کهگیلویه بزرگ سید محمد موحد را به همایش و نشستی جهت پاسخگویی به افکار عمومی دعوت کردند.

متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

نماینده محترم حوزه شهرستان های چهارگانه کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی جناب آقای حاج سید محمد موحد

سلام علیکم:

مستحضرید دوره جوانی دوره پرآشوبی است  سیاست خواه و ناخواه متاثر از تاثیرات قدرتمند خط مشی جوانان است به همین سبب مشارکت انگیزشی- سیاسی جوانان مقوله ای چند وجهی و پویاست.

حضرتعالی قبل از انتخابات اشاره داشتید من با یک تیم کارشناسی با یک تیم متخصص و با یک تیم جوانگرا حرکت خودم را آغاز کردم اما نزدیک به دو سال از پیروزی شما بعنوان نماینده حوزه شهرستان های چهارگانه کهگیلویه بزرگ و تکیه جنابعالی بر صندلی سبز بهارستان می گذرد اما گویی آغازتان با این شعارها به بن بستی زود هنگام رسیده است.

 به ضرس قاطع ما جوانان بر این عقیده ایم که یکی از عوامل اصلی راکد بودن و حرکت لاک پشتی توسعه ایده آل در بستر سنگلاخی در دهه ها و سال های گذشته و این که لکه ننگ محرومیت در حوزه ما مانند گاوپیشانی سفید مشخص است سوء ظن ها و عدم صله رحم و بهاندادن حضرتعالی و سایر نماینده گان ادوار مختلف به خلاقیت ها ، نقطه نظرات و اثرگذاری های جوانان در هویت بخشی به امر توسعه متوازن بود.

جوانان شهرستان لنده با تفکری زیرساختی و عام المنفعه در اولین همایش قبل از انتخابات و در شهر اولین ها برای شما سنگ تمام گذاشتند و ضمن حمایت قاطع از شما در آن همایش اصرار داشتند با مشورت پذیری و خرد جمعی شان به آن ها نقش دهید، سهیمشان کنید و ایفاگر نقش پدر و رهبر برایشان باشید اما شوربختانه بر خلاف وعده هایتان جوانان به فراموشی سپرده شدند سنگرسازان بی سنگر شدند و راه گذشته تکرار گردید آیا انصاف حکم نمی کرد شما خود پیش قدم می شدید و با این جوانان دلسوز و از خودگذشته جلسه برگزار می کردید؟ لطفاً به جوانان و افکار عمومی پاسخ دهید جایگاه جوانان در تصمیم گیری ها ، سیاست گذاری ها و چشم انداز راهبردیتان برای توسعه شهرستان لنده کجاست؟

در پایان از حضرتعالی تقاضامندیم با توجه به این که اولویت بیانیه گام دوم انقلاب استفاده از ظرفیت جوانان جهادی ، انقلابی و متخصص است بنابراین شایسته هست در اولین فرصت و حضور شما در شهرستان لنده جلسه و نشستی با جوانان و نخبه گان این شهرستان برگزار کنید انشالله که میزبان خوبی برای شما خواهیم بود.


جمعی از جوانان شهرستان لنده

رونوشت

مسئول دفتر نماینده محترم در تهران امیرعباس هاشمی

مسئول دفتر نماینده محترم در کهگیلویه سید ابراهیم موحد
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
گل اقا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
0
0
با سلام
موحد و امثال آنها فقط موقع انتخابات یادشان میافتد مردمی هم هست و از این رای دادن مردم سواستفاده میکنند میشود با حضور در انتخابات های آتی فقط در پای صندوق حضور داشت و با حضور فقط با تایید رای به نظام داد تا شاید یاد بگیرند مردمی هست و عملکرد منفی که داشتند باعث افت آرایشان شد البته اگر رای فکر و منطق خود را نفروشیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: