« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸
در نامه شهروند یاسوجی خطاب به شورای تامین استان عنوان شد؛
شهروند یاسوجی در نامه ای خطاب به اعضای شورای تامین استان نوشت:متاسفانه استفاده از سلاح گرم وسرد افزایش پیدا کرده وبایدبا این نوع از آسیب برخورد اصولی شد.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛حاتم فتحی محمودآباد از فعالان سیاسی استان در نامه ای خطاب به اعضای شورای تامین استان از درگیری های اخیر فیزیکی و استفاده از سلاح های سرد و گرم در بعضی از شهرستانهای استان اظهار گلایه نمود و  نوشت:متاسفانه استفاده از سلاح گرم وسرد افزایش پیدا کرده وبایدبا این نوع از آسیب برخورد اصولی شد.


متن این نامه به شرح زیر  است:

بسمه تعالی
جناب دکتر احمدزاده استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد
جناب دکتر نگین تاجی مدیر کل محترم دادگستری استان
جناب سردار مصطفایی فرمانده محترم نیروی انتظامی استان

سلام علیکم

نگاهي اجمالي به وقايع تلخي که این روزها در صفحه حوادث و فضای مجازی ديده مي شود،و چهره زیبای شهر و دیارمان را کریه نموده يادآور لزوم طرح اقدامی جدی و  مناسب براي پيشگيري از این گونه حوادث بوده که از جمله راهکارها، از بين بردن زمينه‌هاي ارتکاب جرم از جمله دسترسي آسان به انواع سلاح های سرد و گرم  است.

با کمال تاسف باید گفت استفاده از سلاح گرم وسرد افزایش پیدا کرده وبایدبا این نوع از آسیب برخورد اصولی شد شهر ما زیبایی های فراوانی دارد که  این زشتی ها به شکل طبیعی بیشتر دیده می شود و به چشم می آید، این قبیل موضوعات هم ابعاد مختلفی دارد و حتی گاهی هم اقتصاد در آن دخیل بوده ؛ امروز گروهای اراذل اوباش در استان خصوصاً شهرستان بویراحمد بیداد میکند وبه سرعت در حال افزایش هستش و بسیاری از اجتماعات به ویژه محله ها ؛ وشهرها به صورت بالقوه بااین پدیده سرکار دارند.

آیا این همه کلیپی حاوی درگیری و برخورد با سلاح های سرد و گرم در بعضی از مناطق  از جمله شهرستان بویراحمد در فضای مجازی منتشر می شود مورد رسیدگی قرار می گیرد ؟

متاسفانه  در این هفته چندین مورد اتفاق افتاده که باعث رعب وحشت بین مردم و اخلال در نظم عمومی شده است !!

بر اساس ماده سه قانون ناجا هدف از تشکیل نیروی انتظامی استقرار نظم و امنیت و تامین آسایش عمومی وفردی وغیره می باشدرفتار نیروی انتظامی و قوه قضاییه با  اوباش گری واراذل باید به گونه‌ای باشد اگر کسی خواست دست به قمه‌ واسلحه سرد و گرم بزنددستش از ترس قانون قمه وسلاح سرد و گرم بلرزد .

از استاندار محترم استان _مدیر کل محترم دادگستری استان _ وفرمانده محترم نیروی انتظامی استدعا داریم با تشکیل جلسه شورای تأمین استان  و با اتخاذ تدابیر  لازم و قانونی به این معضل اجتماعی پایان دهید.

باتشکر فراوان از شما مسولین محترم
حاتم فتحی محمودآباد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: