« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۵۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳
احمد زاده تشریح کرد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تشریح جزئیات دیدار با رئیس جمهور گفت: عمده درخواست ما تخصیص اعتبارات پروژه‌های سفر بود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج،سید علی احمدزاده در تشریح دیدار استاندار و نمایندگان مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس با رئیس جمهور گفت: در این دیدار که مسئولان استان‌های فارس و بوشهر حضور داشتند  فرصتی شد تا مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد را به صورت مستقیم با رئیس جمهور مطرح کنیم.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این دیدار به مسائل مختلفی اشاره شد، افزود: ابتدا هر سه نماینده مشکلات عام استان و حوزه انتخابیه را مطرح کردند سپس در خصوص پروژه‌های ملی استان مطالبی گفته و به برخی پروژه‌های مهم و کلیدی هر شهرستان اشاره شد.

وی بیان کرد: سپس نوبت به استانداران رسید و با توجه به اینکه زمان زیادی از سفر دولت به استان نمی‌گذرد عمده درخواست ما تخصیص اعتبارات پروژه‌های سفر بود، در این دیدار به رئیس جمهور گفتیم چونکه اعتبارات پروژه‌های مصوب شده چندین برابر اعتبارات سالیانه استان است امیدی در جهت تحول استان در دل مردم ایجاد شده بنابراین انتظار می رود دستور دهند اعتبارات تخصیص یابد.

مقام عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: همه پروژه‌های سفر به امضاء معاون اول رئیس جمهور، وزارء مربوطه و بنده  به عنوان استاندار استان رسیده و مبادله موافقت‌نامه صورت گرفته اما ما  خواهان این بودیم که این اعتبارات در بودجه ۱۴۰۱ کاملا دیده شود و بخشی از اعتبارات هم به منظور سرعت بخشیدن به  برنامه‌ها در پایان ۱۴۰۰ تخصیص داده شود.

احمدزاده عنوان کرد: دیگر مورد مطرح شده در دیدار با آیت‌الله دکتر رئیسی توجه به صنایع بالادستی و صنایع بزرگ و توجه ویژه همه وزارتخانه‌ها به استان بود و تاکید کردیم که در همه حوزه‌ها به خصوص صنعت نفت و گاز در استان سرمایه‌گذاری بزرگی انجام شود.

مقام عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: توسعه نیافتگی و محرومیت‌ها دیگر مورد مطرح شده بود تقاضا کردیم برای جاده‌های روستایی و عمران و آبادانی و تحول بنیادی در روستاها اعتبارات خاصی لحاظ شود.

وی بیان کرد: رئیس جمهور دستور ویژه دادند که پروژه‌هایی  که در سفر به استان دیده نشدند در پروژه‌های سفر آورده شوند و دستور دادند مرتضوی معاون اجرایی این پروژه‌ها را به اعتبارات سفر به کهگیلویه و بویراحمد اضافه کند.

وی بیان کرد: درخواست دادیم ۲۰۰ میلیارد تومان برای جاده‌های روستایی مناطق زیلایی، سیلاب و کلوار، مناطق کهگیلویه، گچساران و سایر مناطق روستایی استان که در سفر دیده نشدند اختصاص داده شود که مصوب و به پروژه‌های سفر اضافه شد.

احمدزاده عنوان کرد: درخواست اختصاص تسهیلات برای حمایت از سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال پایدار در سطح استان و سرمایه‌گذاری پروژه‌های زودبازده دیگر درخواست مطرح شده در دیدار با رئیس جمهور بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در تقسیمات کشوری خواهان ارتقاء سه بخش دیشموک، چاروسا و لوداب به شهرستان بودیم که قرار شد در تقسیمات کشوری دیده شود.

وی بیان کرد: رئیس جمهور در خصوص تخصیص اعتبارات دستور دادند سریعا با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون اجرائی  رئیس جمهور جلسه‌ای تشکیل و اعتبارات تخصیص داده شود به نحوی که همه پروژه‌های سفر به مرحله اجرا برسند.

مقام عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در این دیدار برخی پروژه‌‌های بزرگ مورد تاکید قرار گرفت، گفت: پروژه‌‌های جاده خیرآباد_ دهدشت و پاتاوه که نیازمند اعتبارات زیادی است و سد تنگ سرخ که عمده خواسته آبرسانی به اراضی پایین دست کشاورزی و آب شهر یاسوج بود مورد تاکید نمایندگان بود، همچنین سرمایه‌گذاری در حوزه نفت و سایر پروژه‌های بزرگ دیگر موردی بود که مورد توجه آیت‌الله رئیسی قرار گرفت.

احمدزاده با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور برخی پروژه‌ها دیده نشد از تقدیم حدود ۳۰ درخواست به رئیس جمهور خبر داد و گفت: در صورتی که این درخواست‌ها مورد عنایت قرار گیرد می‌تواند تحول عظیمی در استان ایجاد کند،ضمن اینکه فرصت خوبی بود که بتوانیم برای کارهایمان به صورت مستقیم از رئیس جمهور دستور بگیریم.

استاندار  کهگیلویه و بویراحمد  خاطرنشان کرد: امید می‌رود با دستور رئیس جمهور شاهد تسریع در پروژه‌هایی مانند پتروپالایشگاه، منطقه گازی مختار، پروژه آبرسانی به کهگیلویه بزرگ، سد سقاوه، سد تنگ سرخ، آبرسانی به دشت‌های امامزاده جعفر، دشت باشت،  منطقه خیرآباد، نازمکان، غرب دهدشت، پروژه آبرسانی به مناطق روستایی و شهری استان و شبکه فاضلاب شهری باشیم.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
0
0
احمد زاده چهل بسم الله میگه تا بگه نمایندگان مجلس!!!!!!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: