« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۶۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴
مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته شهرلنده به امامت حجت الاسلام محمودی اصل:
نماز جمعه این هفته شهر لنده با حضور اقشار مختلف مردم و بارعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام سید هدایت الله محمودی اصل برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛نماز جمعه این هفته شهر لنده با حضور اقشار مختلف مردم و بارعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام سید هدایت الله محمودی اصل برگزار شد.


 حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه گفت:برنامه های خوبی در ایام فاطمیه در شهرستان و روستاها داشتیم و همچنین دومین سالگرد شهادت سردار دلها را پشت سر گذاشتیم ،از همه بزرگوارانی که در برگزاری این مراسمات، تلاش کردند تشکر می کنیم. 

وی افزود:باید مقام فاطمیه گرامی داشته شود تا سقیفه تکرار نشود .

حجت‌الاسلام محمودی اصل تاکید کرد:مردم ما در سالگرد شهادت سردار سلیمانی سنگ تمام گذاشتند و با محبت های قبلی و باطنی ارادت خود را نسبت به یاران انقلاب و بیزاری از معاندین نظام نشان دادند.

 امام جمعه لنده در ادامه گفت:مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده معظم شهید سلیمانی و اعضای ستاد بزرگداشت سردار دلها با اشاره به حذف نام سردار در شبکه‌های اجتماعی گفت"این برخورد نشانه ترس آنها حتی از نام و واهمه شان از رواج و تکثیر آن الگوی بزرگ است."حجت‌الاسلام محمودی اصل تصریح کرد:در دنیای امروز فضای مجازی زیر کلید مستکبران است 

این واقعیت باید مسئولین فضای مجازی کشور را هوشیار کند تا به نحوی عمل کنند که دشمن نتواند به هر شکل و هرجا که اراده کند در فضای مجازی برخورد کند. خطیب نماز جمعه لنده خاطرنشان کرد:نزاع بین ایران و آمریکا یک نزاع هویتی است و آمریکا در طول این ۴۳سال فهمیده که تحریم و تضعیف و جنگ سخت نمی تواند انقلاب اسلامی را دچار تغییر کند به همین خاطر امروزه تمرکزش را بر روی تضعیف هویت انقلاب اسلامی برنامه ریزی کرده است .

امام جمعه لنده با انتقاد از بسته بودن بعضی از راههای روستایی بعد از گذشت۴_۳ هفته از بارندگی های اخیر گفت:امیدواریم سریعا نسبت به‌ این‌ موضوع اقدام کنند.

حجت‌الاسلام محمودی اصل گفت:انتظاری که عزیزان شبکه بهداشت همیشه از ما دارند که بیان کنیم، اقبال عمومی مردم در تزریق واکسن است و کسانی که اقدام به تزریق واکسن نمی کنند، کم لطفی نسبت به خود، متولیان سلامت و در حق جامعه می کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده در پایان گفت: وضعیت محوطه درمانگاه در فصل بارندگی و در دیگر مواقع زیبنده مردم ما نیست انتظار می رود در آینده نزدیک این مشکل به طور کامل برطرف شود.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
0
0
باسلام و احترام
عملکرد سه روز کاری لودر اداره راهداری شهرستان لنده به شرح ذیل می باشد
۱- پاکسازی و ریزش برداری و کناره جاده محور لنده ، مالشیخ ، آتشگاه
محور لنده ، تا روستای دم تنگ عروه روز چهارشنبه صورت گرفت
۲- ریزش برداری و پاکسازی جاده روستاهای ذالفقاری ، گگه احمد، تا بیشه ای روز پنج شنبه که تعطیل بود
۳_ از روستای بیشه ای تا روستاهای بادمستان ، برد زرد ، چندار قوی پاکسازی و ریزش برداری جاده ها روز جمعه کار صورت گرفت .
انشاالله اگر مشکلی برای لودر پیش نیامد جاده های روستایی به همین ترتیب که اشاره کردم بازگشایی خواهد شد
درسته فصل باراندگی هم هست مردم مشکل راه ارتباطی دارند اولویت کاری اول جاده آسفالته و بعد جاده روستایی خاکی
اما این اداره دارای یکدستگاه لودر می باشد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: