« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵
در نامه شهروند یاسوجی خطاب به شهردار و اعضای شورای شهر عنوان شد:
حاتم فتحی محمودآباد از فعالین فرهنگی و مجازی یاسوج در نامه ای خطاب به شهردار و اعضای شورای شهر یاسوج ترافیک را به عنوان یکی از مهمترین دغدغه های مردم این شهر دانست و خواهان چارجویی در این خصوص شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حاتم فتحی محمودآباد از فعالین فرهنگی و مجازی یاسوج در نامه ای خطاب به شهردار و اعضای شورای شهر یاسوج ترافیک را به عنوان یکی از مهمترین دغدغه های مردم این شهر دانست و خواهان چارجویی در این خصوص شد.


متن این نامه به شرح زیر است:

جناب دکتر مقدم شهردار  و اعضای محترم شورای اسلامی یاسوج
سلام علیکم 
آیا تا به حال فکری به حال ترافیک شهر یاسوج کرده اید, ترافیک در شهر یاسوج مرکز استان روز به روز بیشتر معنا پیدا می‌کند و مردم از بی بی تدبیری ها هر روز رنج می برند.

 شهر یاسوج یکی از شهرهای شاخص در زمینه مهاجر پذیری شناخته می شود و هر روز بر تراکم جمعیت در مناطق شهر وحاشیه ای آن افزوده می شود که در صورت توجه و همت مسولان می تواند به عنوان یک منطقه گردشگری در سطح خاورمیانه شناخته شود .

متاسفانه عدم توجه لازم در معماری شهر یاسوج و همچنین زد و بند مالکان ونهاد های مربوطه باعث شده تا ایجاد برخی زیر ساخت ها با ضعف ومشکل اساسی روبه رو شود .

 یکی  از عوامل موثر در این معضل را می توان پارکینگ های عمومی که جهت تکمیل آنها هنوز اقدامات کلی صورت  نگرفته و به تبع آن بار ترافیکی سنگین تری بر مسیر های درون شهر حاکم نمود و همچنین یکی دیگر از علت ها را بار ترافیکی ضعیف سیستم حمل نقل عمومی دانست که  متاسفانه اتوبوس های درون شهری در اختیار دانشگاها هستند و همین باعث افزایش تاکسی ها و استفاده از خودرو شخصی شده است 

لذا باید ترافیک را به عنوان یکی از مهمترین دغدغه های مردم این شهر دانست که امید می رود   با حضور فرماندار جدید که یکی از نیروهای تاثیر گذار خاتم الانبیا می باشد؛  مشکلات شهر یاسوج و از جمله بحث ترافیک در دستور کار جدی آن مجموعه قرار گیرد.

با تشکر حاتم فتحی محمودآباد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: