« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۳
در نامه جریان مردمی عدالتخواه شهرستان لنده خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان شد:
این دانشگاه هرسال خانه به دوش ؛ از مدرسه ای به مدرسه دیگر و در حال حاضردر شیفت مخالف مدرسه ابتدایی ؛و ساختمان اداری آن در سرایه داری این مدرسه در فضایی کمتر از سی متر مستقر می باشد!!!
 پایگاه خبری آوای رودکوف:جریان مردمی عدالتخواه شهرستان لنده در نامه ای خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ابراز نگزانی از عدم تکمیل ساختمان فیزیکی دانشگاه پیام نور این شهرستان و بیان قصه تلخ یک دهه تحصیل و تدریس دانشجویان و اساتید این دانشگاه به خاطر سهل انگاری و بی توجهی مسولان ؛ خواهان تسریع در رفع دغدغه جدی دانشجویان این دانشگاه شد.


متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر احمد زاده/استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد
باسلام وتحیات الهی

از ديدگاه امام راحل(ره) دانشگاه به جهت نقش ويژه فرهنگي، اجتماعي و سياسي خود، همواره از اهم امور و مبدا همه تحولات است ایشان همواره بر این جمله که دانشگاه، مبداء همه تحولات است تاکید نمودند و در مواردی با بکارگیری اصطلاحاتی نظیر، "مقدرات” و "سرنوشت”، دانشگاه را منشاء این مقدرات و سرنوشت می‌‏دانند و آن را در رأس امور می‌‏خوانند؛ جملاتی نظیر "مقدرات این مملکت، دست این دانشگاهی‌‏هاست”، یا ” در دانشگاه باید سرنوشت یک ملت تعیین شود” و "دانشگاه که رأس امور هست و تقدیرات یک کشوری، مقدرات یک کشوری بسته به وجود آنهاست.

بر همین اساس و با هدف توسعه علم و دانش و ایجاد عدالت آموزشی برای همه ی مناطق و استانهای کشور با پیگیری مسئولان وقت استانی و شهرستانی دانشگاه پیام نور این شهرستان تاسیس و حدودا یک سال بعد از آن با تهیه زمینی مناسب در اسفند ماه سال 1389 کلنگ ساختمان دانشگاه به زمین زده شد و بعد از رشد فیزیکی حدود 70 در صدی آن در همان سال ؛ تاکنون این پروژه مهم ؛ کلیدی و تاثیر گذار رها و در واقع مورد غصب و بی مهری مسولان قرار گرفت تا دانشجویان این دانشگاه هر ساله خانه به دوش از مدرسه‌ای به مدرسه‌ای دیگر نقل و مکان کنند و هر ساله شاهد فرسایش ساختمان نیمه کاره دانشگاه و آسیبهای ناشی از خالی بودن ان در گوشه ای از شهر باشیم و از طرفی  دانشجویان آن نه تنها احساس دانشجو بودن بلکه احساس افسردگی وحقارت میکنند!!

ضمنا بالغ بر 80درصد دانشجویان این دانشگاه تحت پوشش نهاد های حمایتی کمیته امداد وبهزیستی وبالغ بر 99درصد دانشجویان بومی همین شهرستان می باشند که اکثرا از خانواده های ضعیف و بی بضائت میباشند. مستدعی است دستور فرمایید نسبت به رفع دغدغه جدی دانشجویان ؛ اساتید و خانوادهای آنان با اختصاص بودجه و تکمیل این ساختمان اقدام تا  مرهمی بر زخم 10 ساله اساتید و دانشجویان آن باشد!

جریان مردمی عدالتخواه شهرستان لنده/بهمن 1400
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: