« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتبارات شهرداری‌ها در حوزه زیرساخت‌ها هزینه شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛کیامرث حاجی‌زاده در نشست شورای ترافیک خطاب به مدیران با بیان اینکه خدمت بی‌منت به مردم را سرلوحه کار قرار دهیم، گفت: طی یکسال اخیر گره‌های بزرگی در شورای ترافیک حل شد و مصوبات اجرایی و عملیاتی شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: یکی از اولویت‌های حوزه عمرانی، مبلمان شهری، نصب علائم هشدار دهنده و مسائل ترافیکی بوده که هم در دولت گذشته و هم دولت کنونی اعتبارات خوبی در این زمینه اختصاص پیدا کرد. 


وی بیان کرد: در چهار ماه اخیر از محل ارزش افزوده و آلایندگی  اعتبارات خوبی به شهرداری‌ها اختصاص داده شد که انتظار می‌رفت در حوزه زیرساخت‌‌ها به خصوص مبلمان شهری، نصب دوربین پایش تصویری و نصب علائم هشدار دهنده هزینه شود.

حاجی‌زاده عنوان کرد: در دهه فجر و در آستانه عید نوروز  وضعیت خیابان‌ها و معابر زیبنده استان کهگیلویه و بویراحمد نیست، شهرداران نسبت به خط‌کشی معابر اقدام کنند.

وی با انتقاد از غیر استاندارد بودن سرعت‌کاه‌ها در شهر یاسوج گفت: پل چهارم بشار یکی از طرح‌هایی است که می‌تواند بار ترافیکی مرکز استان را کاهش دهد، قرار شد پل تا پایان بهمن ماه به بهره‌برداری برسد که بعید است پل در زمان تعیین شده به اتمام برسد. 


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواستار تعیین تکلیف پروژه پل سوم بشار شد و گفت: پروژه‌های شهری استان هیچ‌گونه مشکل اعتباری ندارند.

حاجی‌زاده به وضعیت مرکز استان به ویژه در شب اشاره کرد و گفت: شرکت توزیع نیروی برق روشنایی پل‌ها و معابر شهر را تامین کند، یاسوج شب‌ها در تاریکی اسف‌باری فرو می‌رود.

وی همچنین به تدابیر اتخاذ شده برای ساماندهی ترافیک پیست اسکی کاکان با توجه به برگزاری جشنواره ملی برفی اشاره کرد و یادآور شد: برای برگزاری بهتر جشنواره ملی برفی همه دستگاه‌ها پای کار باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: