« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
آوای رودکوف؛
۱۹ پروژه با اعتبار ۷۴ میلیارد تومان به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور استاندار در شهرستان بهمئی افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:در سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، آئین افتتاح و کلنگ زنی تعدادی از این پروژه‌ها به نمایندگی از دیگر طرح ها و پروژه ها، توسط استاندار و با حضور حاجی زاده معاون عمرانی استانداری و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.


سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نخستین برنامه خود در بدو ورود به شهرستان بهمئی با حضور در گلزار شهدای لیکک ضمن میثاق به شهدا و امام شهدا به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه، انقلاب اسلامی و خون شهیدان و نظام مقتدر جمهوری اسلامی منشا خیر و برکات بسیار بزرگی در کشور بوده است، اظهار داشت: به برکت این انقلاب در استان  برنامه بنيادی برای سازندگی و تحول اساسی صورت گرفته و یا در دست اقدام است.


احمدزاده در مراسم افتتاح پروژه برق رسانی به شهر لیکک با تبریک چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی، گفت: امروز در این شهرستان به مناسبت دهه فجر ۱۹ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی افتتاح و کلنگ زنی شد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه از مجموع کل این پروژه ها فقط سه مورد در بخش اقتصادی کلنگ‌زنی شدند و بقیه افتتاحی بودند اظهار داشت: اعتبار این تعداد پروژه افزون بر ۷۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.


وی ابراز داشت: از مجموع این پروژه‌ها، ۱۵ پروژه با اعتبار ۶۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و اشتغالزایی ۲۱۸ نفر در بخش عمرانی افتتاح شد.

به گفته استاندار کهگیلویه و بویراحمد چهار طرح با اعتبار ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و اشتغالزایی مستقیم ۱۳ نفر و غیرمستقیم ۳۰ نفر مربوط به حوزه اقتصادی است که یکی از آنها افتتاحی و سه مورد کلنگ‌زنی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مراسم افتتاح طرح توسعه برق شهر لیکک به نمایندگی از ۹ پروژه برق رسانی به دیگر مناطق و روستاهای بهمئی با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان، گفت: با توجه به گرمسیر بودن منطقه و توسعه صنایع انرژی بر، تقویت و توسعه شبکه برق در این شهرستان بسیار ضروری است.


احمدزاده، به پایدار شدن برق در لیکک و برخی از روستاهای این شهرستان با بهره برداری از طرح‌های توسعه برق رسانی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: با تقویت و توسعه شبکه برق در منطقه، سبب کاهش قطع برق و کاهش خسارات مالی و باعث ایجاد آرامش در زندگی مردم خواهیم بود. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مراسم افتتاح پارک روستای بابا احمد به نمایندگی از طرح‌های هادی این شهرستان، اجرای این طرح‌ها را رويكردی جامع برای محروميت زدايي و جلوگيری از مهاجرت روستاييان بیان کرد.

 احمدزاده، مهمترين اهداف طرح هادی روستايی را ايجاد زمينه توسعه و عمران روستاها و تامين عادلانه امكانات، ايجاد شرایط رفاهی مناسب در روستاها، بهبود مسكن روستاييان و ارائه خدمات بهینه و بیشتر به مردم عنوان کرد.


همچنین پارک روستای بابا احمد در زمینی به مساحت سه هزار و ۲۰۰ متر مربع با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و جدول گذاری این روستا با اعتبار ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

 بازدید استاندار از چند پروژه در دست اجرا در شهرستان بهمئی 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از جاده در دست اجرای لیکک-جیزان بازدید کرد و گفت: این جاده به طول ۲۳ کیلومتر، ۱۳ کیلومتر آن در استان ما و ۱۰ کیلومتر آن در استان خوزستان است.

وی اظهار داشت: این مسیر به جاده اصلی بهبهان – اهواز متصل است و با بهره‌برداری از آن شهرستان بهمئی از بن بست خارج می‌شود.


احمدزاده با بیان اینکه چهار میلیارد تومان از محل های نفت و استانی به این جاده اختصاص داده شده گفت: ۶ کیلیومتر این جاده آماده آسفالت و پل‌ها احداث شده و یا در دست احداث است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد خطاب به پیمانکار این پروژه تاکید کرد: با توجه به اهمیت بالای این مسیر تلاش بر این باشد که پیشرفت فیزیکی آن شتاب گیرد. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: برای تکمیل این جاده ۴۰ میلیارد تومان نیاز است.


مقام عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد از پروژه در دست اجرای بیمارستان ۳۲ تختخوابی لیکک هم بازدید کرد. 

احمدزاده با تاکید بر اینکه، برای تکمیل این پروژه به صورت جهادی عمل شود، چرا که به سلامتی و جان مردم بستگی دارد، گفت: حتی یک روز زودتر تکمیل این بیمارستان با توجه به شرایط کرونایی مهم و حیاتی است.

افتتاح پروژه گازرسانی به ممبی و سرآسیاب یوسفی از دیگر برنامه‌های استاندار در سفر به بهمئی بود.

 
وی با ابراز خرسندی از گاز رسانی به بخش ممبی گفت: عملیات گازرسانی به روستاهای کهگیلویه و بویراحمد شتاب بیشتری بگیرد.

احندزاده بیان کرد: روستاهای گنبد بردی در مرز استان خوزستان نیازمند گازرسانی هستند که به هر دو بخش گنبد بردی علیا و سفلی گازرسانی انجام شود.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: