« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
آوای رودکوف؛
آیین اهدای ۵۰ سری جهیزیه در ناحیه سپاه گچساران با حضور فرمانده ناحیه سپاه شهرستان، فرماندار و برخی از مسئولان برگزارشد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از گچساران؛سرهنگ باقر پسنده درآئین مراسم طرح ازدواج آسان اهدایی جهیزیه به زوج های جوان در مقر سپاه ناحیه شهرستان اظهار کرد: امروز انقلاب با اقتدار به اهداف خود ادامه می دهد و خار چشم‌دشمنان شده است.


وی بیان کرد:  ۴۳ سال افتخار بالندگی، عزت در تمام عرصه ها نصیب ایران اسلامی شد و به هرچه ایران اسلامی خواست دست یافته است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد: تمام دشمنان با هم یکی شده و به دنبال خفه کردن انقلاب در ابتدای کار بوده وهنوز بعد از گذشت ۴۳ سال به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند ولی همیشه نا امید شدند و روز به روز بر اقتدار ایران اسلامی افزوده شد.

پسنده عنوان کرد: فتنه های بسیاری را دشمنان پیاده کردند ولی مردم باهوشیاری و ولایت مداری این فتنه ها را خاموش کردند تا بار دیگر به دنیا ثابت کنند ما پای انقلاب و آرمان شهدای خود ایستاده ایم.

وی گفت: امروزه با پیروزی انقلاب اسلامی و اعتماد امام به جوانان این مرز و بوم در تمام عرصه ها موفق و مقتدر هستیم.


فرمانده سپاه ناحیه گچساران خاطرنشان کرد: ما همواره خود را خادم مردم دانسته و گوش به فرمان ولی فقیه هستیم و در این شرایط و اتفاقات، سپاه و بسیج در تمام صحنه ها در کنار مردم به آنها خدمات ارائه کرده است.

پسنده با اشاره به اینکه در دوسال گذشته در راستای خدمات به مردم در شرایط بحرانی و مناسبتهایی مانند ماه رمضان و تاسوعا عاشورا این نهاد افزون بر ۴۴ هزار و ۵۰۰ غذای گرم بین نیازمندان توزیع کرده است، اضافه کرد: از دیگر خدمات سپاه ناحیه گچساران می توان به ۱۳۴ سری اهدای جهیزیه ، توزیع ۱۶ هزار و ۵۰۰ بسته های معیشتی و احداث ۱۵ واحد مسکونی  برای مددجویان اشاره کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: