« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۳
در پی اعتراضات گسترده کشاورزان لنده ای صورت گرفت:
در پی اعتراضات گسترده کشاورزان شهرستان لنده در خصوص مسله ایستگاه پمپاژ دشت آبلش بازرسین سازمان بازرسی استانداری کهگیلویه وبویراحمد امروز از این ایستگاه پمپاژدر روستای ایدنک بازدید کرد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:در پی اعتراضات گسترده کشاورزان شهرستان لنده در خصوص مسله ایستگاه پمپاژ دشت آبلش بازرسین سازمان بازرسی استانداری کهگیلویه وبویراحمد امروز از این ایستگاه پمپاژدر روستای ایدنک بازدید کرد.


در این بازدید میدانی امام جمعه، فرماندار شهرستان لنده، مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری به همراه کارشناسان، حراست فرمانداریف مدیر جهاد کشاورزی شهرستان و کشاورزان روستاهای ایدنک و دشت آبلش و مالشخ حضور داشتند.

 مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری در این بازدید گفت: مطالبات به حق کشاورزان باید با دقت تمام مورد بررسی قرارگیرد چرا که باید چیستی و چرایی این که چرا 6دستگاه پمپ انتقال آب از 7دستگاه باید خراب شود و این در حالی است که مدیرجهاد کشاورزی شهرستان از تامین اعتبار 4میلیارد ریالی در چندماهه گذشته خبرداد.

 محمد باقر شریفی گفت: تمام اسناد و مدارک مربوط به تعمیر پمپ ها با نظارت دقیق سازمان بازرسی قطعا مورد پایش و رصد قرار خواهند گرفت و ذره ای از حقوق حقه کشاورزان کوتاه ناخواهیم آمد.

 وی در ادامه گفت: باتوجه به کمبوداعتبارات قطعا اگر برای رفع مشکل کشاورزان جایی نیازمند اعتبار جدید باشد با رایزنی صورت گرفته با معاون عمرانی استاندار و مدیرکل جهاد کشاورزی استان این مهم نیز در اسرع وقت برطرف خواهد شد.

در ادامه نیز فرماندار شهرستان لنده گفت: در خصوص بیان مطالبات کشاورزان قطعا باید این مهم مورد بحث و بررسی دقیق قرارگیرد و در این خصوص ذره ای کوتاه نخواهیم آمد.

 جلال دانش گفت: تمامی مستندات و مطالبات و اقدامات صورت گرفته در خصوص تعمیر پمپ ها قطعا باید مورد بررسی مجدد قرار گیرد تا خدای ناکرده حق و حقوق کسی در این بین ضایع نشود.

 وی در ادامه در خصوص اظهارات مردم در خصوص سیاسی کاری و طایفه بازی برخی مسولان گفت: شاید تا قبل از ورود بنده این مباحث بوده باشد ولی شک نکنید هیچ مدیری و هیچ فردی حق ندارد برای خدمت به مردم به مردم نگاه سیاسی و یا طایفه ای داشته باشد و هرکجا چنین موردی مشاهده شود قطعا برخورد قاطع خواهیم کرد.


منبع :خبر لنده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: