« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
فرمانده سپاه ناحیه گچساران خبر داد؛
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران گچساران گفت: در طی سال جاری 200 سری جهیزیه به ارزش بیش از 54 میلیارد ریال در راستای حمایت از خانواده‌های نیازمند به نوعروسان گچسارانی اهدا شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوفاز گچساران ؛همزمان با نهمین روز از گرامیداشت دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی70 سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند شهرستان گچساران اهدا شد.

سرهنگ پاسدار باقر پسنده در آیین اهدای این جهیزیه‌ها به زوج های جوان افزود: این میزان جهیزیه با محوریت تشویق جوانان به امر ازدواج و کمک به خانواده‌های کم برخوردار در پنج مرحله از ابتدای سال جاری تاکنون اهدا شد.


وی بیان کرد: 70 سری جهیزیه به زوج های گچساران در این مرحله بین خانواده نیازمندان توزیع شد.

وی ادامه داد: جهیزیه‌های اهدایی به نوعروسان شامل هفت قلم کالای اساسی از جمله یخچال فریزر، لباسشویی، اجاق گاز، فرش، جاروبرقی و لوازم آشپزخانه است.


سرهنگ پسنده با تاکید بر اینکه نیروهای سپاه همواره در کنار مردم هستند، خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های سپاه پاسداران ترویج ازدواج آسان و اهدای جهیزیه به زوج های جوان نیازمند در جامعه است که ایام کرونایی فرصت مناسبی برای نهادینه کردن این امر مهم فراهم کرده است.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران گچساران، ابراز داشت: مردم‌یاری، ارایه خدمات بی‌منت و زدودن چهره فقر و محرومیت از جامعه با جدیت هر چه تمام تر توسط این نهاد دنبال می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: