« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸
مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته شهرلنده به امامت حجت الاسلام محمودی اصل:
نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر لنده با رعایت پروتکل های بهداشتی،به امامت حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل اقامه شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛نماز جمعه این هفته شهر لنده با حضور اقشار مختلف مردم و بارعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام سید هدایت الله محمودی اصل برگزار شد.


حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه با اشاره به در پیش بودن ۱۳رجب و میلاد مبارک امام علی علیه السلام و روز پدر گفت:پیشاپیش این روز را به همه پدران عزیز،مخصوصا پدران آسمانی شهدای والامقام تبریک عرض می نمایم.

وی افزود:علامه شهید مطهری بر این باور است که" انقلاب اسلامی از نوع انقلابی است که همه  پیامبران الهی انجام دادند و رهبری امام خمینی( ره )در پیروزی انقلاب اسلامی، نوع رهبری پیامبران الهی است.

حجت الاسلام محمودی اصل تاکید کرد:در جشن پیروزی انقلاب معمولا از دستاوردها گفته می شود اما نکته حائز اهمیت این است که دستاوردها فقط مادی نیست و دستاوردهای معنوی نباید نادیده گرفته شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده  یادآور شد:در همین دستاوردهای مادی در بخش هایی که نگاه می کنیم یه جاهایی دستاوردها فوق انتطار بود و البته یه جاهایی هم عقب ماندگی وجود دارد.

انتقاد حق است مردم باید مطالبه گر باشد

حجت الاسلام محمودی اصل تصریح کرد:انتقاد حق است و اتفاقا مردم باید مطالبه گرباشند و باید فرهنگ صحیح مطالبه گری بیش از پیش نهادینه شود اما جاهایی اعتراض ها و نالیدن ها صرفا برای این است که نگاه مادی است.

امام جمعه لنده گفت:الحمدالله فرماندار محترم جوان ،دلسوز  و مدیر است و با توجه و انرژی خاصی به پروژه  ها و روستاها سرکشی می کند، انشالله با پای کار آمدن بیشتر مدیران،وضعیت مدیریتی مطلوبی به فضل الهی در آینده شهرستان شاهد خواهیم بود.

مردم برای دوز سوم کرونا عجله کنند

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده خاطرنشان کرد :موج دیگری از کرونا در حال رشد است که به گفته کارشناسان خطرناک تر است از مردم خواهش داریم نوبت های واکسن را برای محافظت از سلامتی خود و دیگران بزنند  و از تشکیل تجمعات مخصوصا در فاتحه خوانی ها جلوگیری شود.

                                                     سد آبریز نباید برای سایر مناطق مضر باشد

خطیب نماز جمعه لنده در پایان گفت:تیم فنی و مهندسی سد آبریز با اطمینان گفتند که این طرح مطالعه شده و خطری مردم شهرستان را تهدید نمی کند اما فرماندار، استاندار ،نماینده محترم و دیگر کسانی که  می توانند ،در این موضوع دخیل باشند اطمینان بیشتری بدهند و اگر قرار  است طرحی اجرا شود نفعش همگانی باشد و ضرری برای دیگر مناطق حاصل نشود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: