« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته شهرلنده به امامت حجت الاسلام محمودی اصل:
نماز عبادی سیاسی جمعه لنده به امامت حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل با رعایت پروتکل های بهداشتی اقامه شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛نماز عبادی سیاسی جمعه لنده به امامت حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل با رعایت پروتکل های بهداشتی اقامه شد.
 
 
حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه با اشاره به سخنان بسیار راهگشای رهبر معظم انقلاب در جمع مردم قهرمان تبریز گفت:اگر همه مسئولان و مردم رهنورد های ایشان را سرلوحه قرار بدهند، جامعه از فواید بی شمارش بهره مند خواهد بود.
 
وی افزود:از نظر مقام معظم رهبری روند شکل گیری انقلاب اسلامی، بر خلاف انقلاب های دیگر دنیا ، این است که  انقلاب ما با زور اسحله و سیاسی کاری و باند بازی به وجود نیامد.
 
حجت الاسلام محمودی اصل تاکید کرد:هدف انقلاب اسلامی تشکیل جامعه اسلامی و انشالله بعدا شکل گیری تمدن نوین اسلامی است .
 
امام جمعه لنده  تصریح کرد: فعالیت‌های کارآفرینان،کارگران، فعالان خدمات اجتماعی ،گروهای جهادی و کسانی که از روی دلسوزی قصد خدمت به مردم در قالب کمک های مومنانه دارند، فعالیت‌های نظامی ،جهاد تبیین و روشن گری های سیاسی، فعالیت نخبگان و هادیان سیاسی در فضای مجازی و حقیقی از مصادیق استمرار انقلاب اسلامی می باشند.
 
خطیب نماز جمعه لنده با اشاره به سخنان رهبری خاطرنشان کرد:این مطلب صحیح نیست که انقلاب اسلامی اهداف خود را رها کرده است، اتفاقا انقلاب اسلامی زنده هست و پویایی خود را حفظ کرده است و آرمان‌های خود را دنبال می‌کند و همین موضوع باعث شده این همه دشمنی از ناحیه معاندین برای ما به وجود بیاید.
 
حجت الاسلام محمودی اصل گفت:امروز ۲۹بهمن روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی است که اگر مکرحجت ر توصیه می شود نسبت به ضعف‌های گذشته مخصوصا در حیطه اقتصاد ،راهش داشتن برنامه دقیق و جامع و مبتنی بر اقتصاد مقاومتی است نه اقتصاد لیبرالی و غربی و در وهله دوم مدیریت جامع و متمرکز و جهادی آن برنامه ها.
 
امام جمعه لنده تاکید کرد:متاسفانه وضعیت کارآفرینی در استان ما ضعیف است و تلاش لازم و نقشه راه کمتر دیده می شود و اگر توصیه های اقتصاد مقاومتی به خوبی دنبال می شد قطعا وضعیت جامعه ما خیلی بهتر از شرایط امروز بود.
 
حجت الاسلام محمودی اصل توصیه کرد:اگر جاهایی طرحی آمد و منازعات محلی بخواهد مانع کار شود این طبیعتا در مسیر پیشرفت و آبادانی مشکل ایجاد می کند و همکاری مردم با دولت مردان و عوامل طرحها بسیار لازم است و نباید مانع شویم آیا ارزش دارد یه جاهایی ما خطر تعطیلی پروژه ها را بشنویم و آن وقت انتظار داشته باشیم از محرومیت نجات پیدا کنیم، انتظار هست که با دولت انقلابی که برای گسترش خدمات مصمم است همکاری شود.
 
امام جمعه لنده ضمن تذکر به اعضای شورای اسلامی گفت:عدم تدبیر لازم، اختلاف نظر ها، چهره ای نامناسب از شهرستان ما در نگاه و افکار دیگران به وجود آورده که این حق مردم ما نیست.
 
وی تاکید کرد:حق این است در سایه مدیریت درست و با انجام به موقع مسئولیت ها شان مردم حفظ می شد، که نشد.
 
حجت الاسلام محمودی اصل یادآور شد:قدرت تصمیم گیری لازم زمانی محقق می شود که منافع شخصی ،جناحی، قومیتی در مسیر انتفاع قرار نگیرد. 
 
امام جمعه لنده توصیه کرد:بین خودمان و خدا شایسته سالاری ملاک باشد و در سایه خدمت درست آدم می تواند خاطره خوبی از دوران مسئولیت خود در ذهنها باقی بگذارد.
 
حجت‌الاسلام محمودی اصل گفت:اگر قرار  هست ملاحظات در نظر گرفته نشود و اگر خدای ناکرده  کار به جایی برسد که شورا منحل شود و سال تمام شود و خبری از سرنوشت انتخاب شهردار نشود این قطعا زیبنده نیست.
 
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده در پایان گفت:ضمن احترام به همه کسانی که به هر دلیلی پذیرفته نشدند و ضمن تشکر از سرپرست شهرداری انتظار داریم، اعضای شورا از نظرات نخبگان ،دلسوزان بی غل و غش و کسانی که نگاه منطقی و دلسوزی دارند، هر چه زودتر تکلیف این قضیه را روشن کنند تا مردم را از این بلاتکلیفی نجات بدهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: