« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۴
فوری؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در یک کار ارزشمند استاندار بوشهر را به گچساران دعوت و با رایزنی مشکلات و موانع جاده گچساران_ گناوه را حل کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد در یک کار ارزشمند استاندار بوشهر را به گچساران دعوت و با رایزنی مشکلات و موانع جاده گچساران_ گناوه را حل کرد.


دو روز پیش بود که استاندار کهگیلویه و بویراحمد از جاده ملی گچساران_ گناوه که به دلیل شکایت منابع طبیعی شهرستان دیلم متوقف شده بود بازدید کرد و در همان بازدید طی تماس تلفنی با استاندار بوشهر خواستار همکاری این استان برای ادامه فعالیت این پروژه شد.

سید علی احمدزاده امروز از احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر برای سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران دعوت کرد تا علاوه بر بازدید از پروژه، در خصوص مشکلات و موانع پیش‌رو رایزنی کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: جاده گناوه_ گچساران به طرف دیل و چرام در نهایت به محور پاتاوه_ دهدشت_ اصفهان متصل می‌شود، این جاده تا بندر گناوه ۱۱۸ کیلومتر است که ۵۳ کیلومتر در استان کهگیلویه و بویراحمد است و مسیر دو استان تا مرکز کشور را نزدیک‌تر خواهد کرد.

احمدزاده با اشاره به اینکه این جاده برای هر دو استان مهم و استراتژیک است، گفت: این جاده غرب استان بوشهر مناطق گناوه و دیلم را از بن‌بست خارج و با خط مستقیم جاده‌ای به مرکز کشور متصل می‌کند که البته با مشکلاتی مواجه است.

وی بیان کرد: بخشی از این جاده در استان بوشهر، بخشی در خوزستان و بخش دیگری در کهگیلویه و بویراحمد است که به دلیل شکایت منابع طبیعی شهرستان دیلم تعطیل شده بود که استاندار بوشهر دستور داد دعوی استرداد شود.

احمدزاده در خصوص مشکل برق این جاده گفت: با آقای خلیلیان استاندار خوزستان صحبت کردم استاندار خوزستان هم با شرکت توزیع نیروی برق این استان و شهرستان بهبهان برای حل مشکل صحبت کرده و دستور داد اقدام فوری انجام شود تا کار ادامه پیدا کند، ضمن اینکه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با خوزستان در ارتباط است که پایه‌های برق جمع‌آوری شود تا پیمانکار به کار خودش ادامه دهد.

احمدزاده عنوان کرد: ۵۳ کیلومتری که در حوزه استان کهگیلویه و بویراحمد است دارای پیشرفت فیزیکی خوبی است و امیدواریم تا نیمه اول سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری کامل برسد، بخش دیگری این جاده که در استان بوشهر است را درخواست دادیم که فعال شود که برای ادامه کار نیازمند اعتبار هستیم.

وی با بیان اینکه ۵۳ کیلومتری که در استان کهگیلویه و بویراحمد است ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و هزینه ۵ کیلومتری که در استان بوشهر است باید برآورد شود، عنوان کرد: مقرر شد کار مشترکی با استان بوشهر انجام دهیم و در دیدار با وزیر راه و شهرسازی برای کل پروژه گچساران_ گناوه اعتبار بگیریم.

احمدزاده با اشاره به اینکه ماده ۲۳ پروژه اخذ نشده گفت: مقرر شد معاونین هماهنگی امور عمرانی هر دو استان از طریق سازمان برنامه و بودجه پیگیر ماده ۲۳ باشند که از برنامه و بودجه تا مجلس هم این پروژه را پیگیری می‌کنیم از نمایندگان دو استان در مجلس هم می‌خواهیم همکاری و کمک کنند.

در ادامه احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر در خصوص این جاده ملی گفت: به دعوت استاندار کهگیلویه و بویراحمد بین نقطه مشترک دو استان جلسه‌ای تشکیل و مشکل این جاده بررسی شد و فی‌المجلس توافق کردیم که حل شوند تا پروژه متوقف نشود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: