« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۳
علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی، در پیامی آغاز سال ۱۴۰۱ هجری شمسی را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی، در پیامی آغاز سال ۱۴۰۱ هجری شمسی را تبریک گفت.


متن پیام فرماندار بهمئی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

 اول فروردین و آغاز بهار بدون تردید قبل از هر چیز مظهر قدرت پروردگار و آغاز دوباره رویش و زیبایی طبیعت و نشانه آشکار از قدرت و تجدید حیات طبیعت و تداوم زندگی است.

 رستاخیز طبیعت، جلوه‌ی تمام نمای زیبایی و سمات حشمت خداوند و فرصتی مغتنم برای تعمق، تفکر و درک بهتر بزرگی و عظمت خالق هستی ‌بخش، ایجاد تحوّل و دگرگونی در انسان، ارتقاء بینش علمی، تحول اخلاقی، زدودن کینه ها، از بین بردن فاصله ها و توجه بیشتر به ذات پاک خداوند سبحان است.
 
اینجانب فرارسیدن سال نو را که به «سال تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین»  مزین شده است، به تمامی هموطنان و به ویژه مردم شریف شهرستان بهمئی تبریک عرض نموده و امیدوارم در سال جدید بتوانیم در سایه سار ولایت حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و با پیروی از فرمایشات داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با همت دولتمردان ، شاهد توسعه شهرستان با رویکرد عدالت محور باشیم و شهرستانی توسعه یافته تر، آبادتر و شاداب داشته باشیم.


علی محمدی
فرماندار شهرستان بهمئی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: