« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۲۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
صبح امروز انجام گرفت:
شهردار جدید لنده در اولین روز کاری خود با حضور در گلزار شهداء گمنام، ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدا با آرمانهای آن‌ها تجدید میثاق کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛سلمان رنجبر شهردار جدید لنده در اولین روز کاری خود به همراه حجت الاسلام سید محمود الهی نیا و اعضای شورای اسلامی شهر با حضور در گلزار شهداء گمنام، ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدا با آرمانهای آن‌ها تجدید میثاق کردند.

حجت الاسلام سید محمود الهی نیا در جوار گلزار مطهر شهدای گمنام خطاب به شهردار جدید گفت:شما از مجموعه مقدس سپاه پاسداران آمدید و امیدواریم با روحیه جهادی خدمات ارزشمندی به مردم این شهر داشته باشید.

وی افزود:شهر لنده با وسعت کمی که دارد به شرط همکاری و همدلی فضای آن درست خواهد شد و اگر جاده تشان تکمیل شود، این شهرستان از بن بست خارج و پر رونق ترین شهرستان استان خواهد شد.

حجت‌الاسلام الهی نیا در پایان ضمن تشکر از شورای شهر گفت :شهردار اگر چه دیر انتخاب شد اما شیر و شیرین آمد و اگر مقداری تلخی در روند انتخاب به وجود آمد با این انتخاب لذت بخش خواهد شد.

در ادامه شهردار جدید لنده گفت:اگر امروز در اولین روز کاری خود به این مکان مقدس آمدیم هدف بستن میثاق نامه با شهدا بود که در راستای خدمت به مردم لحظه ای درنگ نخواهیم کرد.

وی اظهار داشت:امیدواریم با روحیه جهادی و انقلابی بتوانیم در راه خدمت به مردم کوتاهی نکنیم .

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
0
1
باسلام به محرومیت زنده‌ها برسید شهدا نیازی به این کارهای تبلیغاتی مقطعی ندارند عملکرد مهم است
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
دقیقا.کل مطلب را رساندی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: