« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری عنوان کرد:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: راهداری، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن ۶ ماه مهلت دارند جاده‌های گلزارهای شهدا را ساماندهی کنند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوفاز یاسوج؛معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: راهداری، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن ۶ ماه مهلت دارند جاده‌های گلزارهای شهدا را ساماندهی کنند.

مهلت ۶ ماهه برای ساماندهی جاده‌های منتهی به گلزارهای شهدا در کهگیلویه و بویراحمد

کیامرث حاجی‌زاده در نشست ساماندهی گلزارهای شهدای استان گفت: از محل اعتبارات وزارت نفت مبلغ ۲۰ میلیارد ریال برای ساماندهی گلزار شهدای باشت در نظر گرفته شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اقدامات خوبی برای ساماندهی گلزار شهدا انجام شده افزود: برخی‌ها طوری سیاه‌نمایی می‌کنند که انگار هیچ خدماتی صورت نگرفته در حالی که هر چه در کهگیلویه و بویراحمد ارائه شده همه خدمات ۴۳ سالی انقلاب اسلامی است، بنابراین توصیه می‌کنم از ناامید کردن جامعه بپرهیزید.

وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر آبرسانی، برق رسانی و گازرسانی به یادمان‌های شهدا گفت: از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی ۶۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به مناطق مختلف استان در نظر گرفته شده اما هنوز برخی گلزارها آبرسانی نشدند مگر ۵۰ یا ۶۰ گلزار شهید چقدر اعتبار و هزینه می‌خواهد که هنوز این کار صورت نگرفته است.

حاجی‌زاده با بیان اینکه عملیات برق‌رسانی، آبرسانی و گازرسانی به گلزارهای شهدا ظرف سه ماه آینده تعیین تکلیف شود، عنوان کرد: بعد از این زمان هیچ عذر و بهانه‌ای پذیرفتنی نیست.

معاون هماهنگی امور عمرانی کهگیلویه و بویراحمد به وضعیت جاده گلزارها و یادمان‌های شهدا هم اشاره کرد و گفت: راه و شهرسازی، راهداری و بنیاد مسکن مکلف هستند ظرف ۶ ماه آینده همه جاده منتهی به گلزارهای شهدا را ساماندهی کنند.

وی با بیان اینکه در تپه نورالشهدا یاسوج اقدامات خوبی همراه با معماری خاصی به کار رفته است گفت: برای فاز دوم تپه نورالشهدا یاسوج نیازمند اعتبار هستیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: