« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
به همت گروه جهادی بسیج شهدای مسجد جامع صاحب الزمان عج لنده انجام شد:
عضو گروه جهادی بسیج شهدای مسجد جامع صاحب الزمان عج لنده از طبخ بیش از 1200پرس غذای گرم و توزیع میان نیازمندان به مناسبت عید غدیر خم در شهرستان لنده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛یک عضو گروه جهادی بسیج شهدای مسجد جامع صاحب الزمان عج لنده ضمن تبریک دهه امامت و ولایت اظهار داشت: عید غدیر بهانه‌ای است که شادیمان را در کنار نیازمندان جشن بگیریم و به پشتوانه مردم ، خیرین کمک های نهاد های انقلابی استان و شهرستان و همیاری همیشگی سپاه پاسداران و بسیج سازندگی به کمک نیازمندان بشتابیم.

ایشان در ادامه از طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان شهرستان خبر داد و افزود: همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره و مشارکت بسیج سازندگی و بنیاد علوی در دو مرحله عید سعید غدیر خم اقدام به طبخ بیش از 1200 هزار پرس غذای گرم کردند و در سطح شهرستان و روستا توزیع گردید امیدواریم مورد مقبول محضر آقا امیرالمومنین علیه السلام قرار بگیرد.

عضو گروه جهادی گفت: در روز عید غدیر اطعام یک سنت حسنه است ان شالله قدمی در راه خیرین و کسانی که خواستار انجام کار خیر در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری هستند انجام بدهیم.

وی با بیان اینکه در واقعه غدیر و سیره حضرت علی (ع) که تاکید بر رسیدگی به فقرا بود و کمک رسانی به نیازمندان در شرایط معیشتی امروز در روز عید سعید غدیر خم ثوابی دوچندان دارد. عنوان داشت: یکی از سنت‌های حسنه در عید سعید غدیر، اطعام به صورت گسترده است که تلاش می‌کنیم بتوانیم این سنت را همه سال تقویت کنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: