« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۸۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴
در گفتگو با آوای رودکوف عنوان شد؛
سخنگوی شورای شهر لیکک به گلایه مندی تعدادی از شهروندان پاسخ داد و گفت:منافع شهروندان را بر منافع شخصی ارجح می دانیم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف،در پی درج خبری با عنوان اظهارات جالب شهروندان بهمئی نسبت به شورای شهر لیکک در پایگاه خبری آوای رودکوف ، سخنگوی شورای شهر لیکک به گلایه مندی تعدادی از شهروندان شهر لیکک واکنش نشان داد و گفت: تا الآن شورای شهر دیدگاه شخصی و قومی نداشته اند و منافع عمومی را بر منافع شخصی ترجیح داده اند وقصدمان تا پایان دوره ی شورا همین دیدگاه می باشد.

واکنش سخنگوی شورای شهر لیکک به گلایه مندی تعدادی از شهروندان/دیدگاه شخصی و قومی نداریم

جمشید زکی نژاد افزود: با اندک درآمدی که در حال حاضر شهرداری دارد کار های خوبی صورت گرفت کما اینکه شهروندان خودشان بهتر می دانند که فعلا" ساخت و سازی در شهر صورت نمی گیرد که درآمدی به برای شهرداری داشته باشد و مردم ملک، خانه و ماشین خود را به حراج می گذارند تاجای دیگری سرمایه گزاری می کنند وهمین هم باعث افت درآمد زایی برای شهرداری میباشد.

وی ادامه داد: جهت احیای فضای سبز با کم آبی مواجه شده ایم که تاکید شده شهرهای جنوبی بحث فضای سبز را به درختکاری و یا چمک مصنوعی تبدیل کنند.

زکی نژاد با اشاره به در رابطه با رایزنی جهت اشتغال جوانان که دغدغه ی اصلی شورای شهر می باشد گفت: این نهن به تنهایی از عهده ی شورا بر نمی آید و باید مسئولین شهرستان یکصدا و یکدل و باهماهنگی نماینده ی مردم در مجلس شورای اسلامی ندای محرومیت مردم را به گوش مسئولان مافوق برسانند.

بیشتر بخوانید:

اظهارات جالب شهروندان بهمئی نسبت به شورای شهر لیکک

سخنگوی شورای شهر لیکک افزود: در رابطه با ساماندهی میوه فروشان سیار چندین جلسه داشتیم و چندین مکان مد نظر بودند که متاسفانه یا معارض دارند یا باعث ترافیک می شوند اما به جد باز هم پیگیریم.

وی با اشاره به آلایندگی گفت: تا الآن رقم صحیحی در سال جدید اعلام ننمودند و گفت؛ چندین سفر استانی و برون استانی ازجمله مدیریت شرکت نفت و گاز آغاجاری و قرارگاه خاتم داشتیم که قولهای مساعدی دادند.

زکی نژاد ادامه داد: با توجه به حجم سنگین بدهی های شهرداری قریب به ۵۰۰ متر جدول کاری انجام دادیم میدان ورودی را شروع کردیم آسفالت محدوده ی مسجد جهاندیده و خیابانهای منتهی به آن را انجام داده ایم و انشالله از هفته ی آینده آسفالت کاری مان شروع میشود.

از هیچ کوششی در جهت مبلمان و عمران آبادی شهر دریغ نخواهیم کرد و هدف مان جلب رضایت شهروندان می باشد.

عضو شورای شهر لیکک خاطر نشان کرد: طرح های عمرانی مان کم کم دارد کلید می خورد و از خیابان رهبری را شروع کردیم تعریض جاده ی قبرستان را در دستور کار داریم.

زکی نژاد ادامه داد؛ چندین نقطه متفاوت از شهر را جهت الحاق به محدوده ی شهری پیشنهاد دادیم و منتظر کمیسیون ماده ۵ هستیم.

سخنگوی شورای شهر لیکک در پایان ادامه داد: از هیچ کوششی در جهت مبلمان و عمران آبادی شهر دریغ نخواهیم کرد و هدف مان جلب رضایت شهروندان می باشد.

خبرنگار:سامان خوبی زاده

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
0
0
جناب اقای زکی نژاد
من یه فرد بیکار هستم خواستم جای مغازه ام را بسازم شغلی برای خودم درست کنم شهرداری میگه پروانه ساخت باید چهل وچهار میلیون و پانصد هزار بدی آخه از کجا بیارم مجبورم این پول جای، دیگه سرمایه گذاری کنم
آخه خدا خوش میاد برای ۶۰ متر مغازه ۴۴ میلیون پروانه ساخت بشه
۱۱ میلیون هم هزینه نظام مهندسی شد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: