« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴
چنارانی نماینده زبرخان؛
هاجر چنارانی نماینده زبرخان گفت: فرزندان ۵۴۰۰ و اندی از مسئولان جمهوری اسلامی در خارج از ایران هستند؛ چطور می‌شود جمهوری اسلامی ایران حقوق و مسئولیتش خوب است اما ولی تابعیت آن برای شما باشد؟ اگر کشوری متجاوز و متخاصم است و کشور دشمن است و آمریکا و کاناداست چطور فرزندان مسئولان آنجا هستند؟
منبع: ایسنا

پایگاه خبری آوای رودکوف: هاجر چنارانی نماینده زبرخان، فیروزه و نیشابور در مجلس در جلسه روز سه‌شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی صلاحیت محمد هادی زاهدی‌وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی (تکاور) طی اظهاراتی در مخالفت با این گزینه با تاکید بر اینکه امروز یکی از حساسترین روزهای مجلس یازدهم است گفت: امروز نمایندگان مجلس برای مشاور تصمیم نمی‌گیرد بلکه قرار است برای سکان وزارتخانه‌ای تصمیم بگیرند که وزارتخانه مردم است؛ نمی‌شود درد محرومیت نداشت اما برای محرومیت تصمیم گرفت و نمی‌شود از سفره خالی خبر نداشت اما برای زنان سرپرست خانوار و برای معلولان فراموش شده تصمیم گرفت.

۵۴۰۰ فرزند مسئولان در خارج از کشور هستند/ اگر کشوری متجاوز و دشمن است چطور فرزندان مسئولان آنجا هستند؟

وی خطاب به نمایندگان مجلس اظهار کرد: امروز گرد هم آمده‌ایم تا برای سکان وزارتخانه‌ای تصمیم بگیریم که متاسفانه محل آزمون و خطا شده است. دوره قبل من به شما گفتم که آقای عبدالملکی تعهد و تجربه لازم را ندارد و کار به جایی رسید که دولت خودش ایشان را تغییر داد. ما با رای بالای ۲۰۰ نفر به کابینه آقای رئیسی اعتماد خودمان را به رئیس جمهوری اعلام کردیم اما امروز شرایط فرق می‌کند.

این نماینده مجلس افزود: نمی‌شود که من وزیر کابینه‌ای انتخاب کنم که دو فرزند او در کانادا به دنیا آمده‌اند. آقای زاهدی وفا انسانی بسیار خوب و نیکو با سرمایه‌ای هزار میلیاردی هستند؛ اصلا کاری ندارم که این اموال از کجا آمده است اما انقلابی که امام راحل گفت، انقلاب مستضعفان و محرومان و پا برهنگان است.

چنارانی تاکید کرد: آقای رئیسی گفتند که اگر کسی فرزندش تابعیت خارج از ایران دارد خودش هم برود؛ ما منتظر اجرا هستیم. فرزندان ۵۴۰۰ و اندی از مسئولان جمهوری اسلامی در خارج از ایران هستند؛ چطور می‌شود جمهوری اسلامی ایران حقوق و مسئولیتش خوب است اما ولی تابعیت آن برای شما باشد؟ اگر کشوری متجاوز و متخاصم است و کشور دشمن است و آمریکا و کاناداست چطور فرزندان مسئولان آنجا هستند؟

وی با بیان اینکه این موضوعات در فهم منِ فرزند ۵۷ نیست، تاکید کرد: من امروز در خانه ملت نشستم تا برای مردم جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی کنم. فریاد من از سینه‌ای دلسوخته درمی‌آید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: