« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
سیاسی؛
- «مسعود پزشکیان»، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در حاشیه‌ حضور در مسجدی در تبریز، از سوی فردی مورد حمله‌ قرار گرفت.

ایرنا: مهدی پزشکیان پسر این نماینده مجلس روز جمعه در گفت و گو با ایرنا در تشریح جزییات حادثه پیش آمده گفت: پدرم عصر پنجشنبه برای شرکت در یک مجلس ترحیم به مسجد رسول الله تبریز مراجعه کرده بود. زمانی که نوحه خوان از حضور پزشکیان به عنوان نماینده‌ مردم نام برد و از او تعریف کرد، فرد معلوم الحالی در داخل مسجد واکنش نشان داد، ولی صاحب عزا اجازه اهانت نداد و او را دعوت به آرامش کرد.

جزییات حمله به پزشکیان، نماینده تبریز

وی ادامه داد: بعد از خروج دکتر پزشکیان از مسجد، آن فرد ابتدا شروع به هتاکی و سپس به سوی پزشکیان حمله کرد اما دوستداران و همراهان پدر مانع حمله فیزیکی فرد مزبور شده و هیچ برخوردی صورت نگرفت.

وی اضافه کرد: صاحب عزا بعد از این حادثه با حضور در منزل مان از پدر دلجویی و از بابت حادثه پیش آمده عذرخواهی کرد.

مهدی پزشکیان با بیان اینکه ما از دستگاه های قضایی و امنیتی انتظار برخورد با چنین افراد و روش های هنجارشکنانه داریم، خاطرنشان کرد: این فرد در مراسم تشییع شهید اجاقی نیز علیه پدر شعار داده و فحاشی کرده بود.

بعدا خانواده این شهید بزرگوار بابت این رفتار از پدر دلجویی کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: