« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی خبر داد:
اکبر زکی نژاد گفت :بارش شدید باران و تگرگ امسال تاکنون بالغ بر 6 میلیارد تومان به بخش کشاورزی بهمئی خسارت وارد کرد.

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ؛مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی با اعلام خبر گفت: در اثر بارش شدید باران و تگرگ در روز دوشنبه ۱۳ آبان ماه در شهرستان بهمئی که منجر به جریان سیل شده خسارات بسیار زیادی به زیر ساخت های کشاورزی و مزارع و باغات وارد شده و دام های زیادی بر اثر سیل تلف شدند.

اکبر زکی نژاد افزود: خسارت به مزارع برنج ، تخریب کانال های آبیاری و مدفون شدن کانال ها با گل ولای ، ریزش حداکثری میوه و خسارت ۹۰ درصدی به باغات زیتون ، تخریب اراضی زارعی حاشیه رود خانه ها وارد شد.

وی خاطر نشان کرد: خسارت شدید به تجهیزات و سد آب بند طرح پرورش ماهی آقای دانایی ، خسارت زیاد به ایستگاه های پمپاژ و مسدود شدن کانال های انتقال و خسارت به چاه های آب ، تلف شدت پیش از ۵۰۰ راس دام سبک در شهرستان را به همراه داشتیم.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی ادامه داد: معدوم شدن لوله های انتقال آب حاشیه رود خانه ها از جمله مواردی بودند که برسی ، بر آورد و مستند سازی شدند.

زکی نژاد در پایان ادامه داد: این خسارات بالغ بر ۶ میلیارد تومان بر اثر سیل و تگرگ برآورد شد‌.

 

عکس و گزارش از سامان خوبی زاده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: