« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
معاون هماهنگی و امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
نشست معاونین هماهنگی امور اقتصادی استانداری های منطقه ۲ سراسر کشور با حضور کوشش تبار معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور به صورت ویدئو کنفرانس با اعضای کارگروه تنظیم بازار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛معاون هماهنگی و امور اقتصادی استاندار در پایان این نشست گفت: تلاش مجموعه اقتصادی استان برای تامین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز و تسهیل و دسترسی آسان مردم بکار گرفته شود.

ستاد تنظیم بازار تأمین اقلام اساسی و نظارت‌ بر قیمت‌ها را افزایش دهد

سیداحسان عسکری با اشاره به ذخیره سازی کالاهای اساسی به اندازه کافی در انبارهای استان اظهار داشت: باید نظارت و پایش مستمر از تولید تا مصرف کالاهای اساسی انجام شود.

وی تاکید کرد: تامین و مدیریت بازار در حوزه گوشت قرمز به نحوی باشد که تولید آن از پویایی خوبی برخوردار باشد و در ماه های آتی نیز با کمبود تولید مواجه نشویم.

عسکری ادامه داد: برای تامین میوه و کالاهای اساسی شب عید متولیان امر از هم اکنون برنامه ریزی کنند و کیفیت کالاها مورد توجه جدی قرار بگیرد.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استاندار با بیان اینکه، نظارت‌ها با فرهنگ‌سازی تاثیر بیشتری دارد، گفت: هر چند نظارت و بازرسی به صورت مداوم در بازار در حال انجام است اما بهترین نوع نظارت، بکارگیری ظرفیت‌های مردمی بوده که نیازمند فرهنگ‌سازی مناسب در این زمینه می‌باشد.

عسکری تامین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالاها، نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی را از مهم ترین وظایف ستاد تنظیم بازار دانست و تاکید کرد: این اقدامات باید در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام بگیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: