« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان ۵۰ تن سیب قرمز، ۵۰ تن سیب زرد و ۱۵۰ تن پرتقال والنسیا در نقاط مختلف استان ذخیره شده است که همزمان با تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۲ با ۱۰ درصد تخفیف زیر قیمت بازار توزیع خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛علی‌بخش شجاعی روز پنجشنبه به خبرنگاران اظهار کرد: دستورالعمل توزیع میوه شب عید از سازمان مرکزی ابلاغ شده و این استان نیز مطابق این دستورالعمل و اختیارات و مفاد آن زیر نظر سیاست‌های کلان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و معاونت اقتصادی استانداری اقدام خواهد کرد.

تأمین میوه شب عید کهگیلویه و بویراحمد ها از همین حالا

وی در خصوص کاهش میزان عرضه میوه شب عید، عنوان کرد: همزمانی ایام نوروز با ماه مبارک رمضان و کاهش مصرف و همچنین مازاد بودن میوه شب عید در سال‌های قبل دلیل کاهش این میزان بوده تا دولت متوجه ضرر و زیان نشود.

مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هر ساله در این طرح مقدار زیادی از میوه‌ها، خریداری نداشت و عملا مازاد بود.

شجاعی ادامه داد: توان و سود تشکل‌ها و اتحادیه‌های تعاون روستایی نیز مهم است و تشکل‌ها و دولت نباید ضرر و زیانی ببینند.

وی تاکید کرد: هر ساله هزینه‌های طرح توزیع میوه شب عید را دولت پرداخت می‌کرد اما امسال همه هزینه‌ها و مسئولیت‌ها با اتحادیه‌ها و بخش خصوصی است که تصمیم گرفته شد با یک نگاه واقع‌گرایانه و لحاظ توان مالی و اجرایی تعاونی‌ها و اتحادیه‌های تعاون روستایی این طرح اجرا شود.

مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد در مورد تعیین قیمت میوه و تخفیف ۱۰ درصدی نیز گفت: برخی شاید برداشت اشتباهی داشتند زیرا که کمیته راهبری تصمیم گرفته در زمان شروع این طرح، قیمت میوه ۱۰ درصد زیر قیمت بازار باشد و قیمت مشخصی تعیین نشده است.

شجاعی بیان کرد: هدف سازمان جهاد کشاورزی از اجرای این طرح، تنظیم بازار میوه در این ایام است و کمیته راهبری به چنین تصمیمی رسیده و هر جا لازم باشد برای رفاه مردم و دسترسی آنها به میوه باکیفیت و قیمت مناسب تصمیمات جدیدی اتخاذ می‌ شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: