« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
توصیه جدی مدیر جهاد کشاورزی لنده :
مدیر جهادکشاورزی شهرستان لنده از مردم خواست تا در زمان خرید نان از کارت های بانکی استفاده نمایند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مدیر جهادکشاورزی شهرستان لنده گفت:با نصب کارتخوان های هوشمند در نانوایی ها، نظارت بر فعالیت این واحدها از جمله ساعات تعیین شده برای فعالیت افزایش یافته، ضمن اینکه این طرح موجب جلوگیری از فروش خارج از شبکه و آزاد آرد و قاچاق آن می‌شود.

مردم برای خرید نان از کارت‌های بانکی استفاده کنند

عطب اله بیژنی نسب اظهار داشت : متاسفانه با گذشت بیش از ۶ ماه از اجرای مرحله اول طرح هوشمند سازی یارانه آرد و نان با استفاده از کارت خوان های هوشمند نصب شده در تمام نانوایی ها در سطح شهرستان هنوز تعدادی از نانوایی ها از کارت خوان های معمولی و همچنین گرفتن وجه نقد از شهروندان اقدام می کنند.

وی از عموم شهروندان خواست تا ضمن همراه داشتن کارت بانکی جهت خرید نان ، نهایت همکاری را جهت آماده سازی مقدمات اجرای مرحله دوم هوشمند سازی که بر اساس آن عملکرد نانوایی ها سنجیده و  میزان پخت و کارکرد واقعی آنها جهت اختصاص سهمیه آرد تعیین می گردد همکاری لازم را داشته باشند.

مردم برای خرید نان از کارت‌های بانکی استفاده کنند

مدیر جهادکشاورزی شهرستان لنده تاکید نمود: کارت خوان نانوایی ها باید در دید و دسترس شهروندان قرار گیرد و استفاده از این کارت خوان ها در دیگر واحد های صنفی و خارج از تایم کاری نانوایی تخلف است و باعث اعمال جریمه طبق ماده ۵۹و۶۸ فصل هشتم قانون نظام صنفی می شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: