« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵
دستگاه اندوسکوپی در کلینیک شهید رضایی لنده راه اندازی شد‌.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوفبه نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان لنده، دستگاه آندوسکوپی این کلنیک عصر روز دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ با حضور متخصص بیماریهای داخلی دکتر جهانشاد شرافت راه‌اندازی شد.

با توجه به امکانات این دستگاه، تشخیص بیماریهای گوارشی به‌وسیله آن بسیار آسان خواهد شد.


در همین راستا دکتر جهانشاد شرافت متخصص بیماریهای داخلی گفت: آندوسکوپی روشی است که در تشخیص بیماری‌های گوارشی به کار گرفته می‌شود و در آن تصاویری باکیفیت در اختیار پزشکان و متخصصین قرار می‌گیرد که گامی بزرگ در تشخیص و درمان بیماری‌های گوارشی مانند کانسر، انواع خونریزی‌ها و غیره است.

پیگیری های دکتر سید کامل تقوی معاون مدیریت توسعه و منابع وزارت دولت سابق، روسای ادواری شبکه بهداشت، اقای امانعلی کریمی زاده رئیس اجرایی مجمع خیرین سلامت شهرستان لنده در محقق شدن این امر تاثیر بسزایی داشت که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

وی در ادامه افزود:با راه اندازی این دستگاه در کلنیک شهید رضایی لنده، دیگر بیماران برای دریافت این‌گونه خدمات به شهرستانهای مجاور ارجاع نخواهند شد و به مدد الهی کمک قابل‌توجهی به‌تمامی بیمارانی که از مشکلات گوارشی رنج می‌برند خواهد شد.

بنا بر اعلام مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده؛ دکتر جهانشاد شرافت متخصص بیماریهای داخلی یک روز در هفته با حضور در کلینیک تخصصی لنده آندوسکوپی بیماران را انجام خواهد داد‌.

بر پایه این گزارش؛ پیگیری های دکتر سید کامل تقوی معاون مدیریت توسعه و منابع وزارت دولت سابق، روسای ادواری شبکه بهداشت، اقای امانعلی کریمی زاده رئیس اجرایی مجمع خیرین سلامت شهرستان لنده در محقق شدن این امر تاثیر بسزایی داشت که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: