« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۷۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۵
به نقل از یک خبرنگار محلی؛
با تلاش نیروهای محلی و امدادی جسد گردشگر رامهرمزی در ارتفاعات کوه نیر بخش سرفاریاب پیدا شد.

پایگاه خبری آوای رودکوف:عمادرضا ابید در گزارشی نوشت: روز دوازدهم فروردین شخصی به نام ش . ا که از پرسنل نیروهای نظامی ماهشهر به دعوت یکی از دوستان که از اهالی روستای پشت چنار بود با خانواده حضور داشت، وی به تنهایی و بدون آشنایی با مسیر این کوه اصرار به رفتن می کند.

جزئیاتی دیگر از حادثه  سقوط گردشگر رامهرمزی در ارتفاعات کوه نیر شهرستان چرام+ عکس

ساعت ۱۰ صبح با روشن کردن آتش و تماس به خانواده حضورش را در نزدیکی برف ها اعلام می کند و سپس راهی روستا می شود که در راه برگشت از ارتفاع حدودا ۳۰ متر سقوط می کند و به دلیل شدت جراحت از ناحیه سر ، پهلو و شکستن پا فوت می کند.

تلفن همراه ایشان در حین سقوط و افتادن بر زمین خاموش می شود که اخرین ساعت روشن بودن تلفن وی ساعت ۱۲:۱۷ دقیقه ظهر بود که باتوجه به ساعت خاموش شدن تلفن همراه ایشان ساعت دقیق سقوط ایشان مشخص شده است.

خانواده ایشان چندین بار که تماس گرفتن و گوشی متوفی خاموش بوده با اهالی روستای پشت چنار صحبت و جستجو از ساعت ۱۴ عصر شروع می شود که حدودا ۳۰ نفر از اهالی روستا به محل حضور پیدا می کنند و به جستجو ادامه می دهند.

ساعت ۱۸ با مدیریت بحران و فرمانداری شهرستان تماس می شود و سه نفر از نیرو های هلال احمر شهرستان به همراه هئیت کوهنوردی کهگیلویه به محل اعزام می شوند و به نیرو های محلی می پیوندند.

به صورت گروه های جدا گانه در تمامی نقاط کوه جست و جو ادامه پیدا می کند و ساعت ۲ شب توسط نیروهای محلی جسد پیدا می شود و بلا فاصله با فرماندار شهرستان چرام تماس گرفته شده و به ایشان اطلاع داده می شود که با نیرو های سپاه پاسداران و نیروی انتظامی و همچنین قاضی کشیک در مسجد روستا حضور پیدا می کنند و جسد با همکاری اهالی محترم روستا و هلال احمر به روستا انتقال داده می شود.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
anahid aryanfar
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
0
0
خیلی اتفاق بدی بودمنتظر یک خبر ازش بودیم حتی راضی بودیم به شکستن دست وپاش داغ دوتا فرزند سخته برای هیچ کس پیش نیادممنون ازهمه ی مردم محلی وکسانی که برای پیداکردن عزیزمون کمک کردن تشکر ویژه دارم
anahid aryanfar
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
2
0
سلام عرض ادب
واقعا روز بدی بود برای ماوقتی بهمون اطلاع دادن گفتن پیداشدخوش حالی شدیم گفتن فوت کرد داغون شدیم حتی راضی بودیم به شکستن دست وپاش داغ دوتا فرزندخیلی بده مادرش وخانمش بچه هاش خصوصا دخترش گفت وقتی پدرمودیدم خیالم راحت شد برای هیچ کس این اتفاق نیوفته ممنون ازتمامی کسانی که برای پیداکردن این عزیزمون همراهی کردن سپاس گزارم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: