« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲
آوای رودکوف گزارش دهد:
اولین جلسه شورای اداری شهرستان لنده در سال 1402برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛اولین جلسه شورای اداری شهرستان لنده در سال ۱۴۰۲، صبح امروز شنبه، 19 فروردین‌ماه با حضور جلال دانش فرماندار و دیگر مسئولین دستگاهای مختلف شهرستانی در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار لنده در این نشست با تبریک سال نو و ارزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین گفت:مشکلات زیادی در سطح شهرستان هست بخشی در حال پیگیری و حل شدن است و باید در یک فرجه ۵ ساله با اقدامات شبانه روزی در جهت برطرف کردن آنها اقدام نماییم.

جلال دانش خطاب به مدیران اظهار داشت: این صندلی‌ها یک امانت است در قبال این امانت ها شهید دادیم و آنان که بر صندلی های مدیریتی تکیه زده اند، به طور خاص مدیون شهیدان هستند بنا براین توصیه موکد ما اینست که امورات را پشت سر نگذاریم سعی کنیم با هم‌افزایی و با وحدت رویه در خدمت به مردم بیش از پیش اقدام کنیم.

رئیس شورای اداری شهرستان با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس بیان داشت:حضور در مراسم روز جهانی قدس ضروری است و مسولان ادارات باید پیشقراول برنامه های ملی باشند.

فرماندار لنده به مطالبات نماز جمعه از مسولین نیز اشاره کرد و از مسولین شورای اداری شهرستان خواست تا به مطالب مطروحه با حضور در دفتر امام جمعه پاسخ لازم را ارائه کنند.

ایشان از مسولین ادارات خواست تا در فضای مجازی حضور داشته به ابهامات پاسخ دهند و با رسانه ها تعامل داشته باشند.

دانش همچنین با توجه به وضعیت بازار و تفاوتهای قیمتی در سطح شهر از مردم و صنوف متخلف خواست تا  شکایات و انتقادات خود را  از بازاریان به تعزیرات و جهاد کشاورزی ارائه نمایند و وعده داده تا این موضوع کاملا محرمانه بماند.

وی افزایش نرخ شن و ماسه در سطح شهرستان را کاملا غیر قانونی دانست و گفت:بحث نرخ جدید شن و ماسه کاملا غیر قانونی هست و اتاق اصناف و تعزیرات در مرحله اول جریمه کنید و در مراحل بعدی سلب امتیاز و پلمپ نمایند.

وی افزایش نرخ شن و ماسه در سطح شهرستان را کاملا غیر قانونی دانست و گفت:بحث نرخ جدید شن و ماسه کاملا غیر قانونی هست و اداره صمت با همکاری تعزیرات در مرحله اول متخلفان را جریمه  و در مراحل بعدی سلب امتیاز و پلمپ نمایند.

ایشان با بیان اینکه پرداخت تسهیلات بدون مصوبه شورای اشتغال توسط بانکها ممنوع است از بانکهای عامل خواست تا نسبت به تسهیل در پرداخت وامهای مسکن و ازدواج اقدام لازم را بعمل آورند.

فرماندار لنده همچنین نسبت به آتش سوزیهای احتمالی طی ماههایاتی هشدار داد و از ادارات عضو ستاد بحران خواست تا ضمن آمادگی کامل رزمایش لازم را برگزار نمایند.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده در پایان ضمن ارائه گزارشی از روند پروژه های عمرانی شهرستان با تکذیب عدم وجود پروژه های عمرانی در سفر دوم ریاست جمهوری از هزینه کرد 30 میلیارد تومانی در حوزه ارتباطات ؛اجرای طرح های هادی در بعضی از روستاها ؛راه اندازی ایستگاه برق لیر در اینده نزدیک و رشد 65 درصدی فاز اول جاده تراب و لنده به همت بنیاد علوی خبر داد.

اولین جلسه شواری اداری شهرستان لنده در سال ۱۴۰۲/تصاویر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: