« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳
در پی در گذشت زنده یاد عبدالله جرستانی پدر شهید والامقام عزیزالله جرستانی رئیس بنیاد شهید شهرستان بهمئی پیام تسلیتی صادر نمود.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در پی در گذشت زنده یاد عبدالله جرستانی پدر شهید والامقام عزیزالله جرستانی رئیس بنیاد شهید شهرستان بهمئی پیام تسلیتی صادر نمود.

عبدالله جرستانی پدر شهید والامقام عزیزالله جرستانی به فرزند شهیدش پیوست / پیام تسلیت رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان بهمئی در پی درگذشت شهید عزیزالله جرستانی‌.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحیم
انالله و انا الیه راجعون 
خبر درگذشت مرحوم «حاج عبدالله جرستانی » والد ارجمند شهید والامقام «عزیزالله جرستانی » موجب اندوه و تاثر فراوان شد.

بی‌شک همت و مجاهدت آن پدر والامقام در تربیت انقلابی و ایمانی فرزند مجاهد، فداکار و سلحشور تحت آموزه‌های قرآنی و تعالیم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) که موجب افتخار منطقه شد، برای همیشه ماندگار و الهام‌بخش مردمان این سرزمین در پرورش نسل‌های تاریخ‌ساز و پیشرو در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های دینی، انقلابی و ملی خواهد بود.

فقدان آن بزرگ مرد صبور را به بیت مکرم شهید و مردم شریف و انقلابی شهرستان «بهمئی » تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند کریم علو درجات و همنشینی آن مرحوم با حضرت سیدالشهداء (ع) و صبر و شکیبایی برای بازماندگان و وابستگان را طلب می‌کنیم.

با احترام سید نصرت اله سالاری
خادم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در شهرستان بهمئی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: