« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱
فرماندار شهرستان بهمئی با صدور پیامی درگذشت حاج عبدالله جرستانی پدرشهیدعزیزالله جرستانی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی با صدور پیامی درگذشت حاج عبدالله جرستانی پدرشهیدعزیزالله جرستانی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت فرماندار بهمئی در پی درگذشت پدر شهید عزیزالله جرستانی

متن پیام علی محمدی به شرح زیر است:

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

پدران و مادران شهدا، مروجین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، سرمایه‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اسوه‌های صلابت هستند که جایگاه ویژه‌ای در مقام قرب الهی و در دل مردم قدرشناس دارند.

بدون تردید مجاهدت فقید حاج عبدالله جرستانی پدر شهید عزیزالله جرستانی ، در تربیت فرزندان مومن و فداکار، تحت آموزه‌های قرآن کریم و مکتب امام حسین (ع)، الهام بخش مردمان این دیار در پرورش نسل‌های حماسه ساز و پیشرو در دفاع از اسلام، ارزش‌های دینی و انقلابی خواهد بود.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم شهید عزیزالله جرستانی ، مردم متدین استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه مردم قهرمان پرور شهرستان بهمئی تسلیت عرض کرده و از پروردگار متعال برای آن فقید صالح، رحمت واسعه الهی، علو درجات و همنشینی با فرزند شهیدش، صبرجمیل و اجر جزیل برای بازماندگان مسألت می‌کنم

علی محمدی

فرماندار شهرستان بهمئی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: