« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان خبر داد:
گشت مشترک ادارات تعزیرات ، صمت ، پلیس اماکن اطلاعات ، اتاق اصناف ، با موضوع نظارت و برخورد سریع و ویژه لوازم خانگی از بازار شهرستان بهمئی صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛گشت مشترک ادارات تعزیرات ، صمت ، پلیس اطلاعات و اماکن عمومی ، اتاق اصناف ، با موضوع نظارت و برخورد سریع و ویژه لوازم خانگی از بازار شهرستان بهمئی صورت گرفت.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی گفت: بنا بر گزارشات مردمی و تاکید مدیر کل محترم تعزیرات حکومتی امروز گشت مشترک بازرسی از بازار را به صورت ویژه از صنوف لوازم خانگی آغاز کردیم.

ارسلان عباسی افزود: با توجه به برسی های انجام شده از صنوف لوازم خانگی بازدید و بازرسی به عمل آمد و برای ۵ واحد متخلف پرونده تشکیل شد‌.

وی خاطر نشان کرد: با اشد مجازات با متخلفان برخورد خواهیم کرد و با کسی تعارف نداریم.

رئیس اداره صمت شهرستان بهمئی از حضور تیم بازرسی در سطح بازار شهرستان خبر داد و گفت: این تیم‌های گشت و بازرسی با نظارت بر بازار ویژه بر لوازم خانگی از تخلفات و افزایش قیمت جلوگیری می‌کنند.

فرزاد دموری گفت: ماموران نظارتی و بازرسان و کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات و اتاق‌های اصناف علاوه بر نظارت کامل بر واحد‌های صنفی و مغازه‌های لوازم خانگی را عرصه می‌کنند گفت: این بازرسان همچنین وضعیت قیمت به صورت ویژه را نیز رصد می‌کنند.

وی در پایان گفت: در این طرح با 5 واحد صنفی متخلف برخورد شد.

اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان بهمئی از پلیس اماکن امنیت تقدیر و تشکر کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: